Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 497 van 1260 EersteEerste ... 397447487495496497498499507547597997 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.961 t/m 4.970 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nocki Bekijk bericht
    Hee Orpheo.

Jammer dat je er zo over denkt. Veel succes en tot ziens!

Nocki
    ik ga niet weg hoor. ik post hier alleen niet meer, en ik was vergeten waarom, maar herinnerde het me zojuist weer.

@joene: ja, ik heb alweer 2 nieuwen op stapel. ze worden gemaakt zonder mijn handen zeg maar, door een bouwer dus, en ze worden zo gemaakt, dat ik geen enkele gitaar meer nodig ga hebben (in mijn collectie, n de winkel, all the same). mijn halsprofiel, kleine dingen die ik perse wil (recessed trussrodcover, halfverzonken brug, houten backplates, houten pickupringen met daarin de switches voor coiltap, onder een hoek ingezet, etc etc). Gaat vanaf nu geteld ongeveer een half jaar duren/kosten voor die 2 compleet af zijn. sommigen hier weten al de specs en details, en als ze af zijn (en/of het bouwproces echt is begonnen) kan ik wel een topic openen...

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL Bekijk bericht
    @ ska
    Haha, dankjewel.
    Nee deze komt enkel met de gewone headstock, tenzij je een jaartje kan wachten en 5000€ over hebt voor een Jackson CS.

@ Orph
    Sorry, ik wilde je niet kwetsen. Je hebt een verzameling om jaloers op te zijn, en eerlijk gezegd (ik ook) denk ik dat iedereen hier stikjaloers is.
    Alleen vind ik je argument van veelzijdigheid verwarrend. Want al die LP's zijn nu eenmaal niet zo veelzijdig als een collectie met allemaal verschillende gitaren. Een LP kan idd als een tele klinken, maar nooit 100%. Daar heb je een tele voor nodig.
    Toch heb ik ontzag voor de planken die jij al verzameld hebt hoor...
    ik weet dat een LP nooit als een tele klinkt, mar als je houtsoorten kiest die niet in een normale LP zit, maar meer tele-houtsoorten kiest, krijg je zo meer een telesound. maar een ECHTE telesound mot ik niet. ik heb een sound uit m'n LP gekregen die ik direct associeer met tele (of strat, voor een andere). het is voor mij geen compromis; een echte tele of strat is voor mij een compromis, omdat mijn mainsound er niet uit te halen valt. maar het gezever 'orpheo heeft teveel dezelfde shit'komt me m'n neus uit. En, LP-CL, jij bent niet de enige die dat wel eens zegt ik hoor het van andere forumleden ook.

Standaard

Sigged!

P.S. Bedankt voor het complement!
    de waarheid mag gezegd worden

Senior Member

Standaard

@ ska
    Haha, dankjewel.
    Nee deze komt enkel met de gewone headstock, tenzij je een jaartje kan wachten en 5000€ over hebt voor een Jackson CS.
    slechte zaak! Groen moet aan de macht!!!!!!!!

Standaard

Nee, die cab is al behoorlijk oud. Hoe oud weet ik niet. Het is er nog eentje met 1 ingang voor 16 Ohm, thats it. Ik heb hem 2dehands gekocht, maar ik heb er geen idee van hoe oud hij is. Ik vermoed van ergens in de jaren 90 of ouder. Hij is idd in prima staat, en de 6505 houdt enorm veel van de greenbacks die erin zitten. Veel meer dan van G12T75 speakers.
    Het is eigenlijk allemaal een kwestie van goed voor je materiaal te zorgen. Zeker in live situaties.
    Ok dat is duidelijk. Mijn JCM900-lead is veel minder mooi. Achterkant is er volledig af (de tolex) maar voor de rest ziet hij er nog goed uit.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    ik ga niet weg hoor. ik post hier alleen niet meer, en ik was vergeten waarom, maar herinnerde het me zojuist weer.

@joene: ja, ik heb alweer 2 nieuwen op stapel. ze worden gemaakt zonder mijn handen zeg maar, door een bouwer dus, en ze worden zo gemaakt, dat ik geen enkele gitaar meer nodig ga hebben (in mijn collectie, n de winkel, all the same). mijn halsprofiel, kleine dingen die ik perse wil (recessed trussrodcover, halfverzonken brug, houten backplates, houten pickupringen met daarin de switches voor coiltap, onder een hoek ingezet, etc etc). Gaat vanaf nu geteld ongeveer een half jaar duren/kosten voor die 2 compleet af zijn. sommigen hier weten al de specs en details, en als ze af zijn (en/of het bouwproces echt is begonnen) kan ik wel een topic openen...
    Lijkt me zeer gaaf om te volgen!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

...... als je een kortzichtige knurft bent die daar constant over zit te eikelen, is dat mijn probleem niet.....
    Blijkbaar is het je probleem dus wel.
    Hoge bomen vangen veel wind.....

chicken

ik zal het ook maar een keer posten

niet erg indrukwekkend als ik de geweldige collecties zie van andere GN-ers, maar tjah, verschil moet er wezen ...

van links naar rechts:

De oude Taurus van mijn vader
    Mijn Alvarez RD20S
    Mijn Swing S2 strat

Mijn Swing S2 strat
    VOX AD15VT
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Standaard

Je hoeft jezelf niet zo naar beneden te halen hoor. Als jij zoveel oude vrouwtjes hebt beroofd als wij heb je ook zo'n set...
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Standaard

ze zijn dezelfde shape, ja, maar allemaal zo volledig anders in tone. ik vind een strat en tele bruut lelijk, dus ik maak een LP die klinkt als een strat en een LP die klinkt als een tele. ik wil een gitaar met trem, maar ik vind 90% van de gitaren met trem lelijk, dus ik heb een LP met trem, eentje met humbuckers, eentje met singlecoil (achtige) elementen.

als veelzijdigheid in gear (maar wel dezelfde shape, dat wel) een schande is, fuck it. ik heb een LP met pafjes, eentje met superhotte trebly humbuckers, eentje met superhotte pickups die vet klinken, eentje met p90's, eentje met singelcoils, eentje met een tele achtige vibe en sound, eentje met minihumbuckers, etc etc. als je een kortzichtige knurft bent die daar constant over zit te eikelen, is dat mijn probleem niet.

daarom heb ik al een flinke tijd hier nie tmeer gepost (in dit topic, en ook niet in het 'post je LP topic') omdat jullie toch alleen maar zitten te kankeren over mijn gear. heb ik gewoon geen zin meer in. gezellig mijn gitaren laten zien zit er niet meer bij, omdat een paar azijnpissers zitten te zeiken over het feit dat ik 9 les pauls heb (waarvan ik er een paar niet (meer) gebruik omdat ze gewoon opgespeeld zijn).

ik vind het juist te gek en beschouw je toch wel een klein beetje als mijn forumidool (maar dat had je misschien al een klein beetje door aan de hand van mijn collectie)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten