Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 227 van 622 EersteEerste ... 127177217225226227228229237277327 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.261 t/m 2.270 van 6220

Standaard

Jaja, erg mooie LP, groovie! Ik heb ook een Heritage Standard-80 gehad uit 1981. Nou ja, nog maar een plaatjes ervan dan

My Róisín Dubh is my one and only true love

Senior Member

Thumbs up endatteme....

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Ben k dan de enige die 'm niet zo vind?
    Je zult vast niet de enige zijn, maar IK vind haar absoluut zeer mooi. Normaal hou ik niet zo van deze finish. Meestal is het kleurverloop te abrupt, of juist te vaal, of is de kleurlaag te dekkend...... Bij deze gitaar is alles echter precies zoals ik het graag zie. Mooie tekening van het hout, mooie warme kleurschakering en veel diepte. En de combinatie van deze finish met het creme en het chroom....., jawel, dit is een schoonheid!

Misschien klinkt de gitaar wel ronduit kut (dat kunnen we tenslotte nooit beoordelen a.d.h.v. een plaatje), maar voor de 'looks' geef ik een 10.
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Thumbs up

Prachtige gitaar grooviegitaarguus!
    ALLES IS VERKOCHT!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent Bekijk bericht
    Ben k dan de enige die 'm niet zo vind?
    Mowah.. Ik zou het er wel op kunnen
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Standaard

Thanx voor de vooral leuke en enthousiaste reacties.

Schroom ook niet om mindere reacties te geven... ;-)

@Pepe: Inderdaad 100% origineel, dus met Shawn pick-ups!

@Agent-Smith: Volgens mij is het enige verschil tussen de Heritage Standard en de Standard Elite de Necks. De Elite heeft een hals uit 1 stuk mahonie en de Standard is 3 delig.

@Vulvasonic: Thanx voor je reacties en ik geniet altijd van je zeer smaakvolle en meer dan leuke reacties... Ga zo door!!!!

@ACSlater: De tuners zijn origineel. Zelf vind ik de wat nostalgische tulp (Gotoh???) tuners wat gammel aandoen. De nieuwe Standard 2008 is ook uitgevoerd met Grovers, echter met de Locking versie...

Echt een super mooie plank en gave sound. Mijn eerst Les-Paul ervaring... maar erg te gek... dit naast mijn te gekke The Heritage ES335 model en enkele oude Valley Arts gitaren. Hij klinkt als een klok en blijft zingen... ;-)
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

chicken

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes Bekijk bericht
    Hij is bijna TE mooi. Gaaf ding hoor!
    jah, de "kringel" in de tekening is enorm mooi!

gaaf zeg!
    Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary

Member

Standaard

Wauw wat een gruwelijk geile Les Paul is dat zeg, daar zul je wel wat lekkere deuntjes uit kunnen halen

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door groovieguitarguus Bekijk bericht
    @Agent-Smith: Volgens mij is het enige verschil tussen de Heritage Standard en de Standard Elite de Necks. De Elite heeft een hals uit 1 stuk mahonie en de Standard is 3 delig.
    De Elite heeft verder een ebben toets en (normaal gesproken) een quilted top (wat ik overgens niet mooi vind). De jouwe heeft een prachtige gevlamde top ipv een quilted top. Alle Elites die ik heb gezien hebben idd een quilted top. Heeft hij wel een ebben toets?

Nou ja, wat maakt het eigenlijk uit. Je hebt een waanzinng mooi ding!
    My Róisín Dubh is my one and only true love

Standaard

@Agent Smith: Idd ook een ebben toets!!! Bedankt voor je info. Ik ben meteen weer een stuk wijzer!!!

Gr. Guus
    Groovie Guitar Guus

Te koop: Music Man Luke III / Gibson 2006 Faded / Fender Concert II (Rivera ptp amp)

Senior Member

Standaard

Vind hem echt schitterend!! gefeliciteerd ermee!!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten