Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 619 van 1214 EersteEerste ... 1195195696096176186196206216296697191119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.181 t/m 6.190 van 12136

Standaard

Ik had m'n korg en moller volgens mij eerder dan jij
    Maar, het is natuurlijk wel zo dat onze bordjes veel op elkaar lijken. We zijn gewoon geweldig dude.

Banned

Standaard

Het doet me altijd pijn te zien dat iemand van het Big Muff geloof afstapt. Ja, ik vond je oude bord cooler.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Joey Handsome Bekijk bericht
    Het doet me altijd pijn te zien dat iemand van het Big Muff geloof afstapt. Ja, ik vond je oude bord cooler.
    Dat mag. Ik vond de muff buitengewoon onbruikbaar in de band. Smeert dicht, prikt niet door de mix. Verder was het wel een lekker solo pedaal, maar hij ruist als de ziekte, zeker met single coils. Overigens is m'n nieuwe bord wél een stuk praktischer.

Standaard

Als ze niet zo kut klonk had ik d'r best gehouden.

@Nielsje: Duhuh.

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Dat mag. Ik vond de muff buitengewoon onbruikbaar in de band. Smeert dicht, prikt niet door de mix. Verder was het wel een lekker solo pedaal, maar hij ruist als de ziekte, zeker met single coils. Overigens is m'n nieuwe bord wél een stuk praktischer.
    Ja, ik vergeet wel eens dat jij in een coverband speelt. Maar dat zo'n Muff een beetje ruist hoor je toch helemaal niet als je een solo eruit perst of wel? Ik speel ook met single coils hoor, met een hele lage output. Vind een Muff ook het lekkerst klinken met single coils.

Standaard

Jup, hij klonk ook niet verkeerd hoor. En die ruis was live ook geen probleem, maar ik had wel eens ruzie met het ding om op de juiste manier door de mix te prikken, en voor dat ene nummer waarvoor ik hem gebruikte...
    Dan zet ik liever een pedaal op die plek wat ik vaker gebruik.

Banned

Standaard

Ja kan ik me voorstellen. Ik ben zelf meer een slaapkamer gitarist. De enige band waar ik in speel momenteel speel ik bas.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    versie 4.0!!

Op de crapbaby na zou ik er mee kunnen leven
    De big muff is er bij mij ook al een tijdje vanaf. Je kan er heerlijke leads uithalen en soms mis ik 'm wel maar het gaat zoooo slecht door de mix. Sensible board!
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Op de crapbaby na zou ik er mee kunnen leven
    De crapbaby wordt op het moment dan ook niet gebruikt . Alhoewel hij al een stuk beter is dan de standaard na verschillende mods.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
    Sensible board!
    Dank u, dank u. De flanger heeft een fijne, doch fysiek erg lage tap switch, waardoor hij nu op de voorgrond 'moet'. Als hij straks in de loop van de delay komt, gaat 'ie mooi een trede omhoog. Wellicht zet ik dan m'n wah d'r weer naast, of wat andere pedalen..

Standaard

Wah ernaast kan prima, deed Mayer ook altijd!

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten