Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 617 van 1214 EersteEerste ... 1175175676076156166176186196276677171117 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.161 t/m 6.170 van 12136

Standaard

Sorry gasten, al even dit topic "vergeten"...

Voor de goede orde:

input rechts > Dunlop Rotovibe > TS10 > DDL20 > OC2 > Rocktron Austin Gold > Vox Wah 847... tenminste voor nu.

Volgorde is natuurlijk sterk afhankelijk van hoe het allemaal klinkt. Inderdaad zoals eerder gemeld moet de octaver voor de wah komen en na de delay. De Austin Gold moet na de tube screamer enz, enz... maarja, toen de ik foto had gemaakt had ik de boel net inelkaar gezet en niets uitgeprobeerd...
    Het was meer een tijdelijke setup om te kijken of en hoe alles erop past...

Rotovibe is slechts een vervanging voor m'n Fender Vibratone, die ga ik alleen niet constant meeslepen... beetje log en groot. Bovendien weten geluidstechnici niet wat ze ermee aan moeten...

Heb trouwens een BOSS RT-20 Rotary Ensemble gezien... lijkt me ook nog wel wat. Heeft er iemand ervaring met zo'n pedaaltje? Ga hem binnenkort eens uitproberen...

Banned

Standaard

Nog steeds: Gibson Les Paul via dit pedalboard naar een Fender Blues Jr en Marshall Avt50. Niet duur en ik ben voorlopig wel tevreden, dit boardje kan nog jaren mee. Wel zoek ik evt nog iets erbij voor n beter solo geluid. Iets wat mooi bij de Ts9 (bijna altijd aan) en Boss overdrive past.

Grt R!

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Binnen kort mijn OCD maar eens proberen? ik denk wel dat die gaaf is!

We moeten je boardje nog wel een keer aanpakken man!
    ----

// City Of Life //

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DeiDRagonas Bekijk bericht

Grt R!
    Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem wel ontzettend slordig vind. Alles schots en scheef, en enorm veel ongebruikte ruimte. Gezien je pedalen (5 pedalen, 2 switches en een wah) kan dit ook op een pedaltrain JR. Nou kan ruimtelijke opzet je persoonlijke voorkeur zijn, maar ik snap niet waarom je alles zo scheef vast zet...

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door livepulse Bekijk bericht
    Sorry gasten, al even dit topic "vergeten"...

Voor de goede orde:

input rechts > Dunlop Rotovibe > TS10 > DDL20 > OC2 > Rocktron Austin Gold > Vox Wah 847... tenminste voor nu.

Volgorde is natuurlijk sterk afhankelijk van hoe het allemaal klinkt. Inderdaad zoals eerder gemeld moet de octaver voor de wah komen en na de delay. De Austin Gold moet na de tube screamer enz, enz... maarja, toen de ik foto had gemaakt had ik de boel net inelkaar gezet en niets uitgeprobeerd...
    Het was meer een tijdelijke setup om te kijken of en hoe alles erop past...

Rotovibe is slechts een vervanging voor m'n Fender Vibratone, die ga ik alleen niet constant meeslepen... beetje log en groot. Bovendien weten geluidstechnici niet wat ze ermee aan moeten...

Heb trouwens een BOSS RT-20 Rotary Ensemble gezien... lijkt me ook nog wel wat. Heeft er iemand ervaring met zo'n pedaaltje? Ga hem binnenkort eens uitproberen...
    Nee man. die octaver moet je helemaal vooraan in de keten zetten. Octaver na de delay is vragen om tracking problemen. Die delay moet je helemaal achteraan zetten.

Moderator

Music

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik hem wel ontzettend slordig vind. Alles schots en scheef, en enorm veel ongebruikte ruimte. Gezien je pedalen (5 pedalen, 2 switches en een wah) kan dit ook op een pedaltrain JR. Nou kan ruimtelijke opzet je persoonlijke voorkeur zijn, maar ik snap niet waarom je alles zo scheef vast zet...
    Netheid versus gebruiksgemak Ik heb ook wel eens een board gehad dat maximaal krap stond opgesteld, maar als je dan een klein beetje enthousiast bent en/of moet zingen en je dus minder tijd hebt om op je pedalen te letten trap je er al gauw naast. En volgens mij had DDR ook niet zo'n scherp zicht, toch? Ik weet niet of dat ook meespeelt?
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Mjah, dat verklaart wel het ruim opstellen, maar niet het scheef opstellen .
    Jij hebt overigens alleen je byoc scheef staan, vanwege de feedback knop toch?

Maar goed, we zullen z'n reactie zo wel zien, zal vanavond ff een foto posten van m'n nieuwe board. Krijg ik vast ook een stormvloed van reacties op.....

Banned

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje Bekijk bericht
    Ik ben n mannetje van de praktijk... Als t werkt, werkt het.. En omdat een pedaaltje scheef zit hoef ik niet perse een nieuw kabeltje te kopen (patchkabeltje was te kort) zolang het het doet.

Heb dan ook helemaal niet de behoefte veel te veranderen eigenlijk... Alleen een nwe plank en bekleding misschien. En omdat we dan toch bezig zijn is rechtzetten een optie, maar zeker geen must. De ruime opzet vind ik wel prettig eigenlijk.

Thanx voor de reactie.. Grt R!

Banned

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Netheid versus gebruiksgemak Ik heb ook wel eens een board gehad dat maximaal krap stond opgesteld, maar als je dan een klein beetje enthousiast bent en/of moet zingen en je dus minder tijd hebt om op je pedalen te letten trap je er al gauw naast. En volgens mij had DDR ook niet zo'n scherp zicht, toch? Ik weet niet of dat ook meespeelt?
    Dat je dat onthouden hebt zeg.. Idd, ik zie echt heel erg slecht, maar het is meer vanwege het ernaast trappen enzo. Ik moet ook zingen tijdens het spelen en die ruime opzet is dus echt prettig zo.

R

Standaard

Juist, die was ik vergeten: te korte patchkabels!
    Tja, ik heb altijd wel wat snoer liggen en wat pluggen, dus dan maak ik wel wat op maat, ben wel aardig van de netheid

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten