Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 47
    Senior Member

Standaard

Fender heeft zo'n groot aanbod aan strats. Ik begrijp nog steeds niet dat ze geen versies meer maken met een FR of Kahler systeem. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de markt daarvoor zo klein is geworden dat het niet meer rendabel is om te produceren. Zonde...
    GOLDMEMBER GN FESTIVAL

6 voor allen en allen voor 6!!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vulvasonic Bekijk bericht
    Fender heeft zo'n groot aanbod aan strats. Ik begrijp nog steeds niet dat ze geen versies meer maken met een FR of Kahler systeem. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat de markt daarvoor zo klein is geworden dat het niet meer rendabel is om te produceren. Zonde...
    +1 ik zou best wel een stratje willen voor muziek die wat poppier is dan wat ik nu speel. Mijn enige vereiste is een floyd. Kahler mag ook
    ESPlayer

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht

Het word wel een USA he Jeroentje, maar wellicht een stuk goedkoper dan de Collen signature
    Die is inderdaad duur. Maar mooi!
    Bij zijn geboorte zou er voor de kust bij P. een zeemonster zijn opgedoken dat begon te zingen. Daarnaast zou er een dubbele regenboog boven de stad zijn verschenen en gingen in heel het land de bloemen midden in de winter bloeien. Naar aanleiding van zijn geboorte zou ook een nieuwe ster aan de hemel zijn verschenen. Te koop: Jackson USA SL2H 2001

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Outrage Bekijk bericht
    Die is inderdaad duur. Maar mooi!
    oh hell yeah! Ik heb er eens een in het echt gezien, dat is nog véél mooier. Op de foto's heb ik dat niet, maar bij dat ding kreeg ik wel een GAS aanval zeg...

Senior Member

Standaard

Ik vind hem ook supervet, zeker die met maple en die zwarte slagplaat. Doet mij denken aan zijn Jackson Custom Shop waarmee hij 7th son opnam:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevervolks Bekijk bericht
    Ik bedoel ook niet dat Jackson gitaren Fender strats zijn.....ik bedoel dat het logisch is, dat als je normaal op Fender strats metal speelt dat je dan over stapt op Jackson omdat het dan nog steed deels een fender is (vorm enzo) maar wel beter geschikt is voor het ruigere werk
    Dat is helemaal het geval niet. Hij is niet 'overgestapt', hij speelt al van ergens begin-midden jaren '80 op Jacksons en Charvels, toen Jackson/charvel nog niets met fender te maken had. Adrian is er ook altijd voor uitgekomen dat hij liever op de Jacksons speelde dan op de fenders, wat een beetje een doorn in het oog was van meneer Harris, die alles zoveel mogelijk conform wilde maken/houden.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo Bekijk bericht
    Fender bepaalt wel het beleid, net als bij Gretsch. Is niets mis mee hoor, ik vind dat ze wat stabieler zijn dan voorheen. De CS gaat wat traag tegenwoordig, maar de wachtlijsten van 3 jaar heb je ook niet echt meer tegenwoordig.
    Fender bepaalt wel het beleid, maar daar hebben ze niets aan veranderd. Het zijn nog steeds dezelfde mensen die daar werken.

Senior Member

Standaard

Wanneer komt dat ding nou op de markt ik ben wel benieuwd naar de prijs! Misschien maken ze er ook nog een voor een iets "zachtere" prijs
    ESPlayer

Senior Member

Standaard

Hij is te koop bij musik -produktiv voor 1850 geloof ik.
    Heeft iemand hem al aangeschaft? ik ben benieuwd naar de reacties

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Wow wat gaaf! Jackson timmert behoorlijk goed aan de weg met hun nieuwe site en hun customshop weer helemaal up to date (www.jacksonguitars.com) en hun nieuwe catalogus online, maar guess what.

Een Adrian Smith signature! En voor de liefhebbers, hij is USA built! Wat denken jullie van deze prachtplank?

Een met Ebben, en een met maple. Ik hoorde trouwens laatst dat zijn originele gejat was
    lijkt zo weg gelopen te zijn uit de 2de helft van de eighties. Niets speciaals, qua uitzicht.
    TE KOOP: fender bandmaster 1968 (drip edge) nog blackface circuit. in perfecte staat

Senior Member

Standaard

Ik vind het maar gruwelijk lelijke apparaten! Tzal best goed zijn en klinken, maar de looks...bahbah. Die grote decals op de kop... Gelukkig, smaken verschillen!

Senior Member

Standaard

krijg er ontzettende GAS van. Meer zelfs dan de Fender van Murray aangezien deze Jackson betere specs heeft 22 frets ipv de 21 van de Fender signature.

Wel een hoog prijskaartje.... te hoog helaas.. nu als bodemprijs 1650 gezien.. lager kan ik niet vinden.
    Laatst gewijzigd door Rembull1980; 26 juli 2010 om 13:22

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten