Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 5 EersteEerste 1234 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 11 t/m 20 van 47
    Senior Member

Standaard

Die met de maple hals is heeeeeel vet! Ben gek op de old-skool super-strats, veel mooier dan de moderne varianten van Ibanez en Jackson (vind ik dan). Wil nog steeds zoiets hebben, maar voorlopig ff geen geld voor, moet een nieuwe versterker hebben, en wel een Engl Fireball...

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tho Bekijk bericht
    Bullshit gast! Jackson is nog steeds een onafhankelijk en volwaardig merk. Toevallig werd het hele bedrijf in 2003 door Fender gekocht. Dat wil niet meteen zeggen dat het een soort van Squier is geworden hoor.

Ga anders even kijken en zie dat Jackson een hoop meer leuks in huis heeft dan enkel dinkie's en soloists op www.jacksonguitars.com
    Ik bedoel ook niet dat Jackson gitaren Fender strats zijn.....ik bedoel dat het logisch is, dat als je normaal op Fender strats metal speelt dat je dan over stapt op Jackson omdat het dan nog steed deels een fender is (vorm enzo) maar wel beter geschikt is voor het ruigere werk
    Fender EVH Wolfgang Special | Fender Classic Player 60's Stratocaster | Hudson HDL-1 Akoestische | Blackstar HT-5 | Boss DD-7 Delay | Digitech Hardwire RV-7 Reverb

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door kevervolks Bekijk bericht
    Ik bedoel ook niet dat Jackson gitaren Fender strats zijn.....ik bedoel dat het logisch is, dat als je normaal op Fender strats metal speelt dat je dan over stapt op Jackson omdat het dan nog steed deels een fender is (vorm enzo) maar wel beter geschikt is voor het ruigere werk
    Maar dat is niet logisch... Het is namelijk gewoon een klassieke stratocaster, maar dan met jackson logo. Fender had hem net zo goed kunnen vervaardigen. Het is namelijk geen standaard Jackson body (productie dan). Maar goed, daar gaat het ook niet over.

Dictator

Standaard

Oud nieuws Tho!

Hierop speelde hij al op tijdens de laatste tour en dus ook in Assen. Daar heb ik 'm al gezien. In Athene is idd een gitaar van hem gestolen, welke dat was weet ik echter niet.
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door almarvk Bekijk bericht
    Oud nieuws Tho!

Hierop speelde hij al op tijdens de laatste tour en dus ook in Assen. Daar heb ik 'm al gezien. In Athene is idd een gitaar van hem gestolen, welke dat was weet ik echter niet.
    Ja tuurlijk had hij hem al een tijd, maar wat we pas net weten is dat hij de productie in gaat!

En die betreffende gitaar is gestolen ja..

Standaard

Aaarrgghh, ik wil die met maple
    Controlling your minds, smashing your dreams.

Senior Member

Standaard

Leuk gitaartje maar echt Jackson mwha niet echt. Het gewoon een strat het enige wat hem bijzonder maakt is dat er een Floyd op zit. Dat is wel iets wat ik al lange tijd zocht op een strat zonder meteen een homosuele Sambora te hebben
    ESPlayer

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Soulflyhigh Bekijk bericht
    Leuk gitaartje maar echt Jackson mwha niet echt. Het gewoon een strat het enige wat hem bijzonder maakt is dat er een Floyd op zit. Dat is wel iets wat ik al lange tijd zocht op een strat zonder meteen een homosuele Sambora te hebben

Het word wel een USA he Jeroentje, maar wellicht een stuk goedkoper dan de Collen signature

Standaard

Hoe duur zullen ze ongeveer worden?
    Controlling your minds, smashing your dreams.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door happynjitram Bekijk bericht
    Hoe duur zullen ze ongeveer worden?
    Daar is nog niets over bekend. Mijn schatting? In de Duitse zaken zo'n 1800 euro, maar ik kan er maar zo 300 euro onder zitten.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten