Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 88 van 341 EersteEerste ... 3878868788899098138188 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 871 t/m 880 van 3402
    Senior Member

Standaard

Ik heb er geen foto's van. Maar Draps' zijn custom Zwier telecaster is erg mooi geworden! Ik zal eens foto's vragen dan kan ik ze hier posten. donker groen met een bareknukle pickupje erin. Geluid is wel een beetje schel hier en daar maar het snijdt wel lekker.

Senior Member

Standaard

Ben ik wel benieuwd naar!
    The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
    http://gitaarpodcast.nl/

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Ike ook! had graag dat topic verder gevolgd!
    ----

// City Of Life //

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Waarom zet je er andere elementen in? Ben je niet tevreden met de sound van de gitaar in originele staat?
    Ik ben er best tevreden mee, het kan alleen allemaal wat feller en heftiger vind ik. Tevens vind het geluid van Danny Gatton erg mooi. Hoop dat ik het met die Barden's kan benaderen. Zijn toch wat heftigere pu's...

Senior Member
    Blog Entries
    2

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Maroon Bekijk bericht
    Ik heb er geen foto's van. Maar Draps' zijn custom Zwier telecaster is erg mooi geworden! Ik zal eens foto's vragen dan kan ik ze hier posten. donker groen met een bareknukle pickupje erin. Geluid is wel een beetje schel hier en daar maar het snijdt wel lekker.
    ah, daar was ik pas newsgierig naar maar drap blijkt verdwenen.
    mooi dat t goed gekomen is met die groene tele

Standaard

Hierbij mijn Fender Japan TL-52US uit 2007. Japanse non-exportversie van de '52 reissue. Upgraded met onder andere een SD STL-1b Broadcaster Pickup, Joe Barden compensated saddles (op de foto nog Goeldo/Kluson), 4-way switch, USA pickguard en chrome cover. TWANG en man, wat is dat ding goed afgewerkt door die Japanners!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ivokreetz Bekijk bericht
    Hierbij mijn Fender Japan TL-52US uit 2007. Japanse non-exportversie van de '52 reissue. Upgraded met onder andere een SD STL-1b Broadcaster Pickup, Joe Barden compensated saddles (op de foto nog Goeldo/Kluson), 4-way switch, USA pickguard en chrome cover. TWANG en man, wat is dat ding goed afgewerkt door die Japanners!

Mooi ding! Hoe bevalt die Broadcaster PU?

Senior Member

Standaard

Ja, mooie dingen doen die Japanners met hout.
    Waar heb je hem gekocht? U-box of Ebay?

Die Duncan broadcaster is een weinig bekend pickupje maar geheel ten onrechte, misschien nog een tikkeltje lekkerder dan de nocaster.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe Bekijk bericht
    Ja, mooie dingen doen die Japanners met hout.
    Waar heb je hem gekocht? U-box of Ebay?

Die Duncan broadcaster is een weinig bekend pickupje maar geheel ten onrechte, misschien nog een tikkeltje lekkerder dan de nocaster.
    Totally agree, heb er ook 1tje in mijn tele. Hoop definitie, tikkeltje meer mids, lekker rauw als het moet, maar clean veel twang. Echt een goed ding.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door MarkV Bekijk bericht
    Mooi ding! Hoe bevalt die Broadcaster PU?
    Erg goed! De stock pickup was een USA vintage Tele, maar die vond ik te vlak klinken. De Broadcaster is 'neuziger' en doet de Tele veel recht! Wat overigens ook een flinke verbetering was: de Joe Barden zadeltjes. Ik vind ze meer 'punch' geven aan mijn sound. Origineel zaten er verchroomde zadeltjes op, toen het setje compensated Goeldo/Klusons (niet super) en nu dus de Joe Bardens. Alsof dier harder/stabieler zijn of zo, moeilijk uit te drukken...

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten