Mnn, ik begin ondertussen ook wel een beetje benieuwd te raken. Is er al progressie? Is hij al af? wanneer gaan we het te zien krijgen?^^
Peace&love![]()
Mnn, ik begin ondertussen ook wel een beetje benieuwd te raken. Is er al progressie? Is hij al af? wanneer gaan we het te zien krijgen?^^
Peace&love![]()
A guitar is like a woman; you got to play it smooth
Wow, dit topic gezakt naar pagina 2volgens mij word het echt tijd dat ik eens foto's post.
De laatste tijd nog niet echt tijd gehad om wat mooie foto's te maken, mega druk met school enzo...
T'is nu wat donker om wat moois te maken, maar ik heb morgen vrij, ik zal eens kijken wat ik dan kan doen...
Ik heb trouwens al wel wat ideeën wat ik met die roze gitaar ga doen.
Ik zat eerst te denken om er mee te gaan gooien, maar daar heb je zo weinig aan.
Toen kwam het idee voor een Frankenstret replica in m'n hoofd, maar ik denk dat het toch meer zoiets wordt: een JemStrat:
(niks spectaculairs, gewoon een Strat met een handvat a la de JEM)
heb je de afmetingen van dat handvat al? anders kan je eens zoeken naar de pdf die puerco ergen in zelfbouw heeft gepost![]()
no life without music
Ik zie geen zelfbouwtopic van puerco (alleen in het versterker gedeelte eigenlijk)
Maar er was hier ergens ook al een RG > JEM zelfbouwtopic, daar maar eens even kijken![]()
Aaron Stonebeat
Mijn nieuwe band: Eddy Current & The Field
Stonebeat's gitaargeknutsel in beeld: http://aaronstonebeat.mijnalbums.nl/
Gitaarnetters, vol trots presenteer ik u:
RefleXion
![]()
Favorieten/bladwijzers