Ja sorry, ik was echt van plan om te komen maar dat zat er die avond niet meer in.
En trouwens, kom jij er nou pas achter dat de klok verzet is?Foutje met de wekker, haha.
Ja sorry, ik was echt van plan om te komen maar dat zat er die avond niet meer in.
En trouwens, kom jij er nou pas achter dat de klok verzet is?Foutje met de wekker, haha.
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
tsja , je weet dat we hier in het boeren gat wat achterlopen , en ik ben nogsteeds aan het wachten op mijn uurtje extra slaap
oja als je donderdag tijd hebt , avotorius en ik gaan naar feedback. dus als je zin hebt.
maarja we zullen zo maar weer ontopic blijven.
ben benieuwt wat voor gitaar het nu wordt , meschien is het een idee om van elke soort 1 te kopen , kan je van alles variëren . en geld speelde toch geen rol ?
Leer je vrienden kennen, het is Arvoitus.Oorspronkelijk geplaatst door 2shane
![]()
klop, zo uitgeslapen ben ik nu ook weer niet , foutje moet kunnen.
Die frankenstein replica was ook een hele goeie voor de TS. Trouwens TS is weer van de aardbol verdwenen, of is hij nog gitaren gaan testen? Al weet ik niet hoe hij dat zou doen? Hij kan niet spelen? Of mischien jam't hij een beetje bruce-springsteen-metal op die gitaar... Al zal de verkoper dat niet waarderen
oké oké een beetje flauwe humor, maar ook ik ben niet helemaal uitgeslapen was om 10.30 wakker.![]()
Ja inderdaad, die Frankenstrat vind ik tot nu toe nog de beste eruit. Of toch die metal Telecaster?
Wacht, wat doe ik moeilijk, hij mocht er toch twee hebben.![]()
Idd was ik ook net aan het denken
Neem ze toch gewoon beide
grtz
Waar de TS is? Vast Bruce Springsteen metal aan het spelen!![]()
Beginner
J&D LS3 Black, Yamaha JX65D
Dat is nu al best vaak voorbij gekomen dacht ik zo.
Hij kan trots zijn?![]()
Beginner
J&D LS3 Black, Yamaha JX65D
Favorieten/bladwijzers