Dit: Bruce Springsteen, is rock
Dit: Black Sabbath, is metal (wat vroegere metal, nog iets rustiger dan hedendaagse metal)
Dit: Slayer, is heavy metal
Let this be a lesson
Ik denk dat het nog heel lang gaat duren voor hij het begrijpt...![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Jongens, dit houden jullie nu toch niet meer voor mogelijk hé...Dat jullie daar je tijd in steken snap ik niet... weet je Sjors, koop ze allemaal dan heb je voor een paar duizenden euro'tjes alles wat je wou...
grtz
waar kan ik jackson gitaren kopen in nederland.............???? ik bedoel dat die costum modellen die je kan laten maken.......dat komt toch uit amerika??
ben beniewt hoelang dat duurt maar dat zal toch geen maand ofzo zijn anders duurt het mij veel te lang.!!!!!
Een fabrikant vlak bij jou in de buurt heeft ze. Even googlen op de naam Stagg, dan weet je precies waar ze zitten.
je moet lezen: drie a vier dagen heb je een Jackosn gebouwd, waarmee je de bruutste Springsteen kunt spelen zonder te oefenen. En anders ga je naar amerika toe om er een te kopen
en stagg is nog beter om metal te spelen, dan hoef je maar naar de gitaar te kijken en hij doet het al
Laatst gewijzigd door wiegersma; 2 november 2008 om 11:48
wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?
als ik een band ga beginnen wie wil er dan mee doen????? lijkt me lachen een beetje toeren en bier drinken.....hahahahaha
je kan me mailen als je mee wilt doen dan kies ik de beste........vergeet ook de chicks niet die op die ruige muziek afkomen !!!!![]()
Ja, ik wil!
Wat wordt de muziekstijl van de band? Metal à la Springsteen?
Favorieten/bladwijzers