Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 16 van 46 EersteEerste ... 6141516171826 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 151 t/m 160 van 456

Discussie: niewe gitaar kopen

Standaard

ahahahahahahahahahah ik heb een zwarte:P

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjors_verstappen Bekijk bericht
    bruce springsteen speeld dan wel op een telecaster maar ik zoek eigenlijk een gitaar met 24 fretten zodat het soleren makkelijker gaat....dat vertelde die man in de muziekzaak teminste.....hij had het over 2 oktaven per snaar en dat je daarmee beter uit de voeten kan dan 21 of 22 fretten.....maar hoe doet springsteen dat dan..die heeft toch gewoon een telecaster of is dat een aangepaste gitaar ??????? schijnt ook beter te klinken met 24 !!!
    Onzin, luister niet naar die man.
    Ja, met 2 frets meer kun je 2 hoge noten meer spelen, maar dat maakt je spel nog niet beter.
    Volgens mij heeft de beste man door dat jij veel geld te besteden hebt, en wil daar maar al te graag gebruik van maken. (en geef 'm eens ongelijk)

Standaard

ik heb ook eens gekeken op jackson..lijkt me ook leuk spul en schijnd erg goed te zijn. op marktplaats zie ik ze al voor weinig 250euro maar niew zijn ze veeeel duurder zon 3000 ??? je kan door hun ook een gitaar laten maken zoals jij dat wil.......ik ga nog eens kijken op hun site...

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjors_verstappen Bekijk bericht
    ik heb ook eens gekeken op jackson..lijkt me ook leuk spul en schijnd erg goed te zijn. op marktplaats zie ik ze al voor weinig 250euro maar niew zijn ze veeeel duurder zon 3000 ??? je kan door hun ook een gitaar laten maken zoals jij dat wil.......ik ga nog eens kijken op hun site...
    Kijk ook eens of ze er geen cursus typen bij doen?

Standaard

ik bouw ook gitaren voor 3000 euro heb je een met 27 fretten

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Voor 4500€ wil ik er eentje met 36 frets maken!

(en dan krijgt hij van mij een Danelectro Longhorn )
    Dit bericht ter lering en vermaak is tot u gebracht met 97% gerecycleerde elektronen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson Bekijk bericht
    Het orakel heeft gesproken, dit topic kan dicht.

Senior Member
    Blog Entries
    4

Thumbs down Dit is niet waar

! Oh myn god !

Senior Member

Standaard

nee maar even serieus Sjors,

Waarom ga je je niet wat inlezen in wat het gitaar spelen precies inhoud en wat je precies wilt? (Want als je denkt dat Bruce Springsteen metal is ben je toch serieus fout bezig) Dan kan je eens kijken wat er precies allemaal te koop is. Dan kan je een keuze maken tussen verschillende modellen, waardoor het allemaal wat makkelijker wordt. Ohja, bijna alle merken hebben modellen in verschillende prijsklassen. Dus die Jackson van 250 euro is écht niet dezelfde als die van 3000 euro hoor

Standaard

van fender en gibson naar jackson wat wordt het straks stagg?

Standaard

jackson is erg goed voor metal zeggen ze........waarom speelt springsteen dan op een telecaster.???? Ik ben onbekend met gitaren dus ik kan er echt geen keus in maken........ik kan kiezen uit een fender stratocaster of een telecaster of een les paul of een prs en dan nog een jackson.....
    als ik een jackson zou nemen waar moet ik dan op letten ??? en als ik er een laat maken kan ik kiezen uit verschillende grafics welke is het stoerst???

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten