Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 14 van 46 EersteEerste ... 4121314151624 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 131 t/m 140 van 456

Discussie: niewe gitaar kopen

Standaard

Miss. wel =D Als ie gaat touren gaan we vast naar zijn band etc. :O
    Beginner

J&D LS3 Black, Yamaha JX65D

Senior Member

Standaard

Tegenwoordig komt alles op de televisie, dus ik check eerst wel even of ik zijn muziek een beetje te pruimen vind voordat ik € 1,50 uitgeef aan een concertkaartje.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Senior Member

Standaard

nou nou, we horen niet veel meer van onze bluffer hé??..??

Hij zal de "gitaartjes" toch gekregen hebben?

Wie weet heeft hij enkel maar een "standardje" gekregen en had hij een custom gewild... tjah

Ik ben s benieuwd naar z'n verhaal... Als we hem hier nog maar terug zien...

Standaard

dat denk ik niet zo te zien misschien heeftie zich ook op een ander gitaar forum aangemeld???

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams Bekijk bericht

te koop:
    Een electrischen guitar made by gibson.
    Ongeveaur 10 jaar oud maar nog in beheaurlijke conditie
    Omdat hij van mij is geweest en ik enkel het beste van het beste prefereeaur weet ik dat hij heel veel geld waard is en zou graag €15.000,00 veaur willen hebben.

prijs is vast heaur pot vol blomme.

Eauw jaah het is enen lester-paulus maar dan een signateaure van slash.
    uitproberen niet meaugelijk.

Jan-peter.
    Kerel, dankzij jouw is mijn hele zondagmorgen in 1 klap weer goed gemaakt. Geniaal

Dat J-P eronder maakt 'm helemaal af
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Standaard

daar ben ik weer.......ben met mijn pa bijna alle winkels langs geweest....
    wat ik tegen vind vallen is dat een les paul zo achterlijk zwaar is zeg...
    volgens de muziekwinkel heb je ook ligtere uitvoeringen met gaten erin??? maar dat lijkt me geen gezicht .......
    die stratocasters lijken me ook niet veel teminste voor metal vanwege die
    elementen maar dat zou ik kunnen laten veranderen.........
    1 muziekzaak (feetback) vertelde ook dat ik dan een andere versterker nodig heb dus geen marschall die ik nu heb maar een fender versterker ( ik wist niet eens dan zei ook versterkers maken) wil ik het geluid van springsteen krijgen
    ik heb dus nog niks gekocht!!!! Wat ook mooi spul is zijn die gitaren van prs lijkt wel een soort van kriusing tussen een fender en een gibson...die spelen ook heel gemakkelijk en klinken ook heel goed...de snaren blijven lekker lang na klinken maar ik had nog nooit van dat merk gehoord.
    ik ga deze week na wat onderzoeken en uitproberen want ik wil niet te lang wachten met kopen

Standaard

niemand zou te lang willen wachten met kopen. maar het wachten op de gitaar zelf, maakt het leuker als je hem na een tijdje dan kan kopen.
    maarja, die kinderen rond de 10 t/m 13 moeten altijd maar hebben hebben hebben.

EDIT:
    onee, me zusje van 7 begint er ook al mee, van 7 t/m 13 dan
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sjors_verstappen Bekijk bericht
    daar ben ik weer.......ben met mijn pa bijna alle winkels langs geweest....
    wat ik tegen vind vallen is dat een les paul zo achterlijk zwaar is zeg...
    volgens de muziekwinkel heb je ook ligtere uitvoeringen met gaten erin??? maar dat lijkt me geen gezicht .......
    die stratocasters lijken me ook niet veel teminste voor metal vanwege die
    elementen maar dat zou ik kunnen laten veranderen.........
    1 muziekzaak (feetback) vertelde ook dat ik dan een andere versterker nodig heb dus geen marschall die ik nu heb maar een fender versterker ( ik wist niet eens dan zei ook versterkers maken) wil ik het geluid van springsteen krijgen
    ik heb dus nog niks gekocht!!!! Wat ook mooi spul is zijn die gitaren van prs lijkt wel een soort van kriusing tussen een fender en een gibson...die spelen ook heel gemakkelijk en klinken ook heel goed...de snaren blijven lekker lang na klinken maar ik had nog nooit van dat merk gehoord.
    ik ga deze week na wat onderzoeken en uitproberen want ik wil niet te lang wachten met kopen
    En je doet het weer... Je wil metal, en een regel verder zeg je de sound van springsteen te willen.

Trouwens, een LP met 'gaten' is niet letterlijk een gitaar met een hol in heh
    ESP Horizon NT-II, Jackson RR24 Limited Edition, Jim Harley Les Paul (EMG 81/85), Roland Cube 15x, EHX Metal Muff, Boss SD-1, Line 6 Toneport UX-1.

Senior Member

Standaard

Je zei zelf dat je niet kan spelen, maar je vind wel dat een prs lekker speelt

Hopeloos geval jij...

grtz

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Manuvdv Bekijk bericht
    Trouwens, een LP met 'gaten' is niet letterlijk een gitaar met een hol in heh
    dat weet hij toch niet, hij weet nog geen eens dat fender versterkers maakt en dat er PRS gitaren bestaan
    Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten