Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 478 van 1260 EersteEerste ... 378428468476477478479480488528578978 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.771 t/m 4.780 van 12594

Discussie: Post je collectie

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RoelTM Bekijk bericht
    Nog een behoorlijke collectie voor iemand die nog maar net speelt
    zie ik daar trouwens een doos van de Digitech Whammy op de achtergrond?
    volgens mij heb je gelijk!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door budje Bekijk bericht
    Eindelijk een telefoon met een iets betere camera, dus hierbij mijn vrouwen!

Met uitleg!

Aan de muur:

1. Martinez gitaar plm 1995. Vorig jaar gekregen van een goede vriendin die m niet meer gebruikte
    2. Bruce Wallace in 2000 nieuw gekocht. sinds jaren de main acoustiese gitaar, erg beschadigd maar dat valt niet op zonder closeups
    3. Onbekende oostduitse? leeftijd onbekend. twee maanden terug bij www.zwiergitaarbouw.nl gekochtvoor meer details http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=113936
    4. Segovia 12 string. leeftijd plm eind 70 a begin jaren 80. plm 2 jaar geleden gebruikt gekocht. Als er met de band acoustisch gespeeld word gaat zij mee. heeft dan ook daarvoor b-band electronica gekregen die meer kostte dan de gitaar.
    5 Volcano miniatuur stratje. plm half jaar geleden gekocht in een opwelling. Na een afstelbeurt door zwier zelfs nog redelijk te gebruiken maar niet meer dan tien minuten stemvast

Op de leuning:

1. Onbekende ukelele van de rommelmarkt. vorig jaar voor 3 euro op de rommelmarkt gekocht en uren aan besteed om schoon te krijgen. Klein maar redelijk volume (vermoedelijk ook door gewelfd achterblad) staat klaar als kadootje voor een goede vriend die ver weg woont maar hij moet m nog komen halen.
    2. Gregg Bennett ukelele met electronica (en ducktape) gekocht plm 2002 en gaat regelmatig met de band mee (luister op www.dooronrons.tk naar de live opname van "some kind of wonderfull" voor een demo.

In de bank (staand)

1. Yamaha. De gitaar waarop ik het leerde. In 1962 door m'n vader op Curacao gekocht en door mij als tiener flink mishandeld met merkstiften en stickers (want wist ik veel) Voor de mensen die het zich afvragen: Ja, dat is een Nylonsnaar. En ja, dat is een maple hals.
    2. Gumika neck through ergens uit eind jaren 70 a begin 80. Vorig jaar gekocht als reservegitaar bij optredens. Blaast echt enorm en is dus helaas niet helemaal je van het voor mij. Is al verkocht om vervangen te worden door of een tele of een tweede strat, maar de nieuwe eigenaar is nog aan het sparen.
    3. "budje" valencia gitaar uit plm 2002. Is altijd het slachtoffer voor bijzondere cafe-optredens (is van triplex,) en gaat tegenwoordig als fretloos door het leven (heb de sleuven met vloeibaar hout gevuld, maar in de verkeerde kleur, zodat ik een beetje kan spieken)
    4. Custom strat, gedeeltelijk handgebouwd, met onderdelen van een 70's USA strat. De main electrische gitaar. In 2005 bij zwier 2ehands gekocht. Heb de originele eigenaar inmiddels ook leren kennen. Met heel vroege Seymour duncan pickups. de meest stemvaste gitaar ooit. Gaat nooooooooooit meer weg. Voor demo: luister op www.dooronrons.tk naar "cheers" voor haar geluid!
    5. Symphonie nr 1. een echte venlonia. Word binnenkort bij gebrek aan onderdelen met nr 2 samengevoegd tot een complete.

Horizontaal op de bank:

1. Famos. Ook een echte venlonia! met gewelfd voor- en achterblad, maar door een vorige eigenaar zo onder handen genomen dat er waarschijnlijk niet veel aan te redden valt.
    2. Symphonie nr 2. Zie nr1
    Impressive!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dweezman Bekijk bericht
    Impressive!
    Dankeshon, ik hou van ze allemaal

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door leroylafontaine Bekijk bericht
    Dit is mijn collectie, ik speel nog net geen half jaar dus het is niet veel maar ik ben er wel trots op

Het zijn een Ibanez GRG 170 en een Ibanez Destroyer
    Ik hoop voor je dat je een meisje bent, want anders ga ik heel erg twijfelen aan je.

Of als je jonger bent dan 14, dan mag het van mij ook nog wel..

Voor de duidelijkheid: ik heb het over je kussen.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht
    Ik hoop voor je dat je een meisje bent, want anders ga ik heel erg twijfelen aan je.

"hij" mag toch van bloemetjes houden?

Senior Member
    Blog Entries
    4

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blend Bekijk bericht

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tim.. Bekijk bericht

"hij" mag toch van bloemetjes houden?

Verdomd... ik dacht dattie hem wilde kussen.......

Senior Member

Standaard

hoi Budje,

Symphonie is na alle waarschijnlijheid niet afkomstig van Venlonia/famos. De constructie wijze is anders datzelfde geld ook voor merken als toptuner en unicon. Die staan op veel site als dochter merken van venlonia maar zijn anders gebouwd en volgens de zoon van de man acht venlonia/famos werden deze merken niet door zijn vader gebouwd/verkocht.

Mocht je de famos ooit van de hand willen doen of ruilen tegen een unicon archtop ofzo just let me know.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Vraag jij aan een filatelist ook hoe vaak hij die zeldzame postzegels nou daadwerkelijk opplakt?
    Official Member of the Gun Guitars Owners Association

Senior Member

Standaard

Eindelijk haak + standaard gekocht. Had ff geen plaats om mn cheapo strat neer te gooien dus die hangt er voorlopig maar achter

Senior Member

Standaard

Cool setje! Gebruik je die onderste versterker nog echt, of alleen als eindversterker voor je Roland? Of helemaal niet?

Is die strat nog steeds die Tenson strat?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    National Raw Steel | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Jose Ramirez 1E | Vox Night Train 15 | Fender Tone Master Pro | Fender Stratocaster

Senior Member

Standaard

Eindversterker voor de Cube, als ik wat harder wil heersen met de Explorer.

Strat is nog steeds Tenson ja (goh ), ooit nog es opknappen (ding is nogal vies en heeft slechte pickups, nieuwe snaren komen eraan)

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten