Inderdaad ook een optie wat me wel wat leek, heb het alleen nog nooit gebruikt.
Mijn plank;
Pedals (in volgorde naar amp);
RAF Compressor > RMC Picture Wah > Ibanez PT-9 > Dual Looper* >
Loop1; Ibanez TS-9 > Toadworks Lil' Leo > Fulltone OCD* >
Loop2; Tremelus Lune* > Ibanez CS-9 >
Zvex Super Duper* > Ernie Ball VP Junior 250K > T-Rex Replica
Korg DT-10 hangt aan de tuner van de VP Junior (niet in het circuit dus).
Alle pedalen zijn True Bypass en met George L's 0.155 bekabeld.
* gemerkte pedalen heb ik zelf gemaakt.
Het pedalboard heb ik gemaakt van 9mm Meranti met beslag van licht en geluid.nl. De lak is zijdeglans zwart gemengt met zand.![]()
De RAF staat bij mij altijd aan.![]()
Lekker board hoor! Waar voedt je het geheel mee?
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
Yeah baby
Heb alleen nu wel ruimte over voor 2 pedalen, dus wellicht een goeie compressor en een micro POG? Wordt ik in gedachte in ieder geval al blij van. Delay moet nog wel gemod worden, maar dat ga ik pas doen nadat de gitaren klaar zijn .
Pedaltrain, me you love you loooooooooooong time![]()
Ja ideaal he! Maar POG moet je niet doen, dan heb je zowat heel m'n board gefaked.
Ik neemt er nog een tremolo'tje naast denk ik, eens bij DH informeren wat die OptoTrem van hem doet kan en kost![]()
Mijn pedalboard is nu ook klaar.
Tuner in rechteruitgang van Rocktron gestoken (en gitaarsignaal links, dus beetje in te stellen als ABY).
In de B loop waarin de tuner zat een Lin6 Echo Park gestoken voor reverse en swell geluiden. Ind e A loop de Fulltone vervangen door een H&K Tubeman...
Midi kabels naar en van amp terug zijn vervangen door een stereo split cable zodat ik met de Rocktron nu mijn kanaal en fx loop op de amp schakel, Nobelsen zijn dus de deur uit.
Midi gaat nu van Engl naar Rocktron en naar Lehle, in plaats van dat de Nobels op de amp nog tussen de Rocktron en de Lehle kwam. Lehle reageert door deze kabelverkorting veel beter aan het einde van de midiketen.
Alles lag afgebroken en heb allen op een goeie namiddag tijd in mijn nieuwe pedalcase gemonteerd. Als laatste de adaptervoedingen verkort met lusterklemmetjes.
MS
Laatst gewijzigd door Misery Signals; 5 november 2008 om 19:47
Favorieten/bladwijzers