ja nou, mare is die kerol zinds gister alweer online geweest?
ja nou, mare is die kerol zinds gister alweer online geweest?
of die sjors gister nadat we hem niet geloofden wel weer online is geweest of dat we deze ook nooit meer zien net als guitar freak:P
30 seconden Google en de achtergrond op de foto leverde mij voldoende informatie op om zo goed als zeker te weten dat het manneke 13 jaar oud is en bij mijn tandarts in de buurt woont. Gegoede middenstand, maar geen (dikke) miljonairs.
Ik zeg dat het vooral dikke duim is. Als hij vanavond foto's post van zijn nieuwe gitaren (die hij zelf in zijn handen heeft, een plaatje van het net is zo gekopieerd) dan ben ik de eerste die zijn excuses maakt.
1. als z'n vader zegt dat geld effe geen probleem is, waar moeien wij ons dan eigenlijk mee? sommige mensen hebben nu eenmaal veel geld.
2. jongen, als je metal wilt spelen MOET je gewoon een Jim Root signature telecaster kopen! die heeft de looks en de sound.
http://www.theguitarfiles.com/guitarfile738.html
ook verkrijgbaar in wit met zwarte slagplaat.
oh ja, James Root speelt bij Slipknot voor zij die het niet wisten.
ik lig echt dubbel als die kerel echt met een fender of gibson aan komt zetten
1. Dan moet je niet op een openbaar forum komen showen,patsen of what ever.
Er zijn hier mensen die daar niet tegen kunnen en daarop zo reageren. Heeft niks met jaloers te maken enkel met een hekel aan een gouden paplepel.
Zie zo ook het real slut programma echte gooise snollies.
2.Een telecaster zal pertinent neverthenooitnimmerniet een metal uitstraling krijgen al speelt satan er zelf op. Een mooie gitaar, dat dan weer wel.
Ik wist het niet maar even goed bedankt voor de info. Ik heb wel eens wat van ze gehoord en vond het wel een apart gitaar geluid.
![]()
Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!
Favorieten/bladwijzers