als geld toch geen rol speelt, waarom laat je je ouders dan geen rondje gratis gitaren voor iedereen op gitaarnet doen? (dan verwachten we dus wel gibson's en fender's)![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
De Gretsch Brian Setzer Tribute is toch echt de metalgitaar bij uitstek. Hij kost wel ietsjes meer, maar is iedere van zijn 2299900 centen dubbel en dwars waard. Als je met die gitaar volgend jaar nog niet in de Heineken Music Hall staat gaat niets meer helpen.
Je kan er het beste een Behringer, line 6 of een Roland cube bij zoeken, die kunnen namelijk het geluid van je favoriete band nadoen.
dat bedrag is niets.
buiten dat, je verwacht toch niet dat je over een jaartje al een beetje kan spelen, voordat je wat kan op een gitaar ben je jaren verder, en voordat je goed genoeg bent om te toeren, nog veel meer jaren.
deze gitaar moet je hebben: http://cgi.ebay.com/GIBSON-LES-PAUL-...d=p3286.c0.m14 gratis shipping.
wat een geweldig hilarisch topic is dit!!! briljant gewoon, echt
ik lig hier dubbel![]()
als het die gast op die foto is is hij volgens mij nog niet eens 9 misschien dan een shortscale gitaartje??
als je een les paul om een neck van iemand van 9 hand valtie gewoon om.
btw waar woon je ik wil wel eens een stukie te touren met die bak:P
Ik snap dus echt niet dat aan deze onzin zoveel post wordt besteed.
Mvgr. Dirk Jan![]()
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
Weet je wat, laten we wachten met hem allemaal te beoordelen. Wacht tot hij foto's van zijn nieuwe gitaren gepost heeft. Daarna mogen jullie je helemaal laten gaan![]()
![]()
Favorieten/bladwijzers