Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 609 van 1214 EersteEerste ... 1095095595996076086096106116196597091109 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 6.081 t/m 6.090 van 12136
    Senior Member

Standaard

mooi boardje, die bbe vibe zie je niet vaak. Hoe verhoudt die zich tot de andere populaire vibes? (fulltone , Sweetsound R.I.P. , KR, Voodoolab?)

En is de Zendrive de geclaimde dumble in a box?

Practice cures most tone issues - John Suhr

Senior Member

Standaard

Ik krijg de soulvibe deze week binnen. Heb je hem achteraan je chain zitten?

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door savecracker85 Bekijk bericht
    mijn boardje op dit moment plus wat los spul

Zou nog wel een andere delay willen (een met tap), de DLS echo tap lijkt me wel wat. Dat wordt alleen heel wat passen en meten

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jero Bekijk bericht
    mooi boardje, die bbe vibe zie je niet vaak. Hoe verhoudt die zich tot de andere populaire vibes? (fulltone , Sweetsound R.I.P. , KR, Voodoolab?)

En is de Zendrive de geclaimde dumble in a box?
    Thnx..
    Ik wilde toen ik in eerste instantie een dejavibe achtig pedaal zocht..Iets niet al te duurs omdat ik hem waarschijnlijk toch niet veel zou gebruiken. Gewoon leuk voor ernaast. Vandaar de Soulvibe. Ik heb ook nog wel eens de DLS rotosim geprobeerd, dat is ook wel een te gek ding. Meer mogelijkheden etc maar ook een stuk duurder.
    Vind de soulvibe iig een te gek pedaal. Doet precies wat hij moet doen.

Betreft de zendrive, ik heb nog nooit op een dumble gespeeld . Ben wel een robben ford fan en als hij niet over zn dumble kan spelen gebruikt hij altijd de zendrive + fender twin. En vooral als ik over mn ES speel kom ik akelig dicht in de buurt kom van zijn sound

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrankC Bekijk bericht
    Ik krijg de soulvibe deze week binnen. Heb je hem achteraan je chain zitten?
    Hij zit een-na laatste..Alleen mn delay zit er nog achter.

Senior Member

Standaard

Zo, mijn bak is ook vol nu! Laatste aanwist een Small Stone, doet het prima voor het geld! Er zullen ongetwijfeld betere phasers zijn, maar ik vind dit voor €75,- nieuwprijs toch echt wel een hele degelijke phaser. Hij vervangt de Verbzilla (die niet op de foto staat). (Met dank aan Bernardduur voor de patchbox!).

Bekabeling: George L, adapter de welbekende onespot.

Balen dat ik op het moment alleen geen ruimte meer heb, en wél gas heb voor een whammy.

Foto's maken is trouwens niet mijn sterkste punt, misschien even een keertje met goed licht bij een gig ofzo..
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member

Standaard

Niks mis met je foto's. Ziet eruit als een puik boardje!

Junior Member

Standaard

Wat is eigenlijk de meerwaarde van de RC20XL tov de RC-2? Buiten het vrij duidelijke prijsverschil? (ja ik kan ook gewoon even googelen natuurlijk)

Mooi plank overigens.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2 Bekijk bericht
    Wat is eigenlijk de meerwaarde van de RC20XL tov de RC-2? Buiten het vrij duidelijke prijsverschil? (ja ik kan ook gewoon even googelen natuurlijk)

Mooi plank overigens.
    Boss RC-20
    - has ~5 minutes of memory
    - 10 memory locations for looping playback and one for "one-shot" playback

RC-20XL
    - 16 minutes of memory
    - 11 memory locations, any of which can be looping or "one shot"
    - different ways to stop playback (stop immediately, stop when reaching end of phrase, fadeout)

Senior Member

Standaard

Rc-20 vs RC-20XL is hier boven beschreven inderdaad. Het verschil met de RC2 is dat ik de stop functies en de overdub functies handiger zijn (wat mij betreft). En je kunt het 2e pedaal als tap tempo gebruiken als je dat wilt. Vind het toch handiger werken dan de RC2, hoewel de RC wel weer een erg groot voordeel heeft met de ingebouwde drumpatronen, dat had deze looper toch wel afgemaakt.

Voor de rest: Thanks!
    Band: View for a Day (alternatieve poprock, eigen werk)
    KLIK: Site, facebook, twitter, youtube

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Herman Bekijk bericht
    Zo, mijn bak is ook vol nu! Laatste aanwist een Small Stone, doet het prima voor het geld! Er zullen ongetwijfeld betere phasers zijn, maar ik vind dit voor €75,- nieuwprijs toch echt wel een hele degelijke phaser. Hij vervangt de Verbzilla (die niet op de foto staat). (Met dank aan Bernardduur voor de patchbox!).

Bekabeling: George L, adapter de welbekende onespot.

Balen dat ik op het moment alleen geen ruimte meer heb, en wél gas heb voor een whammy.

Foto's maken is trouwens niet mijn sterkste punt, misschien even een keertje met goed licht bij een gig ofzo..
    Gaaf Board man! ik zie & hoor hem volgende week wel zeker! Neem jij je eigen amp mee?

Ik ben zelf op dit moment bezig met een tweede pedalboard, tot nu toe in huis:

Boss tu-2
    Boss MetalCore
    Digitech Bad monkey.

En volgende week even naar duitsland inkopen doen!
    ----

// City Of Life //

Senior Member

Standaard

Een Metalcore voor Joene?

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten