Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 12 van 18 EersteEerste ... 21011121314 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 111 t/m 120 van 176

Discussie: amp-zoektocht

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    Haha, ja oke, je luistert in elk geval , maar Engl zou niet mijn eerste keus zijn bij een goed clean/crunch, maar goed, het zijn jouw oren

@TimmU, hij is ook bang voor racks
    bang? bang? als de dood! ik word achterna gezeten door racks en pedalen in mijn dromen, nog erger dan mijn baas en schoonmoeder bij elkaar!

tja ik wilde er ook niet aan hoor. maar ik vind het clean van de PB veel lekkerder dan die van de shiva of welke amp ik getest heb gisteren, en de invader heeft een warmer clean, maar een veel lekkerder crunch. ongeveer zoals ik het wil van de JVM.

en ps: met slim beleggen kan je momenteel goud geld verdienen (maar dan moet je heel snel kopen en verkopen)....(hint hint hint)

Senior Member

Standaard

Met 10 jaar Engl ervaring meen ik te weten dat ze een hoop goed doen, maar het clean, hoewel hard en zuiver, toch wat levenloos is en er gewoon een berg versterkers zijn die dit veel beter doen....
    Gain op 10 sounds zijn meestal goed te doen, maar de crunch met karakter, dat is niet hun sterkste punt en wel jouw grote wens.
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Met 10 jaar Engl ervaring meen ik te weten dat ze een hoop goed doen, maar het clean, hoewel hard en zuiver, toch wat levenloos is en er gewoon een berg versterkers zijn die dit veel beter doen....
    Gain op 10 sounds zijn meestal goed te doen, maar de crunch met karakter, dat is niet hun sterkste punt en wel jouw grote wens.
    vergeleken met een shiva is het levenloos, zeker. nou ja, levenloos wil ik 't niet noemen. eerder minder kant en klaar, voor gesneden koek, voorgekauwd. qua crunch vind ik het ook niet karakterloos of levenloos. eigenlijk het tegenovergestelde. maar engls hebben een eigen karakter, nogal eigenwijs, en dat past wel bij mij denk ik

Senior Member

Standaard

Dan moet je dat zeker doen. Ik weet niet of het haast heeft natuurlijk, anders zou ik nog lekker verdershoppen en testen hoor...probeer ook een V-Empire Blue Rumble, echt een klassetop!
    Eigenaar Holy Cow straps.
    Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door marc_odijk Bekijk bericht
    Dan moet je dat zeker doen. Ik weet niet of het haast heeft natuurlijk, anders zou ik nog lekker verdershoppen en testen hoor...probeer ook een V-Empire Blue Rumble, echt een klassetop!
    dat merk zegt mij helemaal niks.... ga ik naar kijken, thnx!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef Bekijk bericht
    pfff, is dat niet een beetje veel van het goede? 2 ENGL's?

Gheh....net of alle Engls hetzelfde zijn....

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

ik heb net de powerball weer gehoord, en jezus wat een kloteamp zeg. nee, dit word 'm niet.

geintje!!

Nee, effe serieus. net de powerball getest; pff lekker bakkie. ik blijf bij mijn mening. invader idem dito.

Standaard

Ook nog een ander idee. Voor de crunch een Diezel einstein. Ik vindt zelf de vh4 niks maar de einstein vind ik geweldig klinken. Ik weet dat youtube niet alles zegt maar het zegt wel wat:
    http://nl.youtube.com/watch?v=V0uYQa20Eao
    http://nl.youtube.com/watch?v=jw1kv36iHOc
    http://nl.youtube.com/watch?v=tJXxMbWhg_k

Persoonlijk vind ik het een geweldig versterker. Zit ook een echt stevig umph geluid in.
    Vindt het meer karakter hebben dan engl. Het is de versterker die ik hierna wil hebben iig.
    Te koop:
    Marshall 4x12 met originele g12-65's

Standaard

@ orpheo

Als je met 2 tops tegelijk speelt heb je dan geen pedaaltje nodig?

Standaard

Pedaal pedaal. Een switch hooguit. Tijdje met 2 totaal verschillende tops gespeeld. Heerlijk zo'n superbreed geluid, maar praktisch....niet echt.

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten