Ben ik deze week in den haag op vakantie, vrouw en kind erbij. We logeren bij kennissen van ons en gingen een weekje den haag bekijken.
Wordt tegen mij gezegd ook rock palace hier aan te gaan en even te kijken. Ik heb hier nog even gezocht op gitaar net naar wat info over r-p. Het was niet allemaal positief maar goed na wat relativeren en overdenken dacht ik van wie weet ga ik nog snaren kopen.....Voor zover.
We banjeren de hele dag door de winkelstraat en besloten wat te gaan eten. Na dit gedaan te hebben kwamen we rond half acht 'savonds bij rock palace aan. Beetje rond kijken enzo bij de gitaren en zie precies dezelfde custom hangen als de mijne. Komt daar een jonge medewerker op mij af en vraagt mij of hij mij kan helpen... Dit vroeg om een test vanmijn kant naar customer vriendelijk heid. Ik vertelde hem dat ik opzoek was naar een klein versterkertje die niet te duur was maar wel een goed geluid had en als het kan nog klonk als een buizen amp. Het begon dus met de epiphone junior die ik had gezien. We liepen naar het probeer hokje en hij pakte een squire strat, ik vertelde dat ik daarmee niet akoord ging en enkel op een gibson les paul of een bc rich wilde proberen (jaja ik ben een lul). Het werd een mooie mockingbird. Prima voor zover!!!
Ze zijn allemaal versleept naar het probeer hokje, de epiphone, de vox, de line 6, de orange, de marshall allemaal tussen 5 en de 30 watt buizen en transistor van 100 tot 300 euro. Het was allemaal eigenlijk best heel kut voor het geld. Als laatste zette ik de line 6 de tot nu toe minst slechte (30watttransistor) tegen over de fender vibrochamp (5watt buizen).
Even het verhaal ingekort. En als laatste stukje spam. Voortreffelijk geholpen in die zaak en het is geworden.....
de fender van 5 watt wat een heerlijk geluid zeg. En een formaat om altijd bij je te kunnen hebben.
Even een plaatje van de amp:
![]()
Favorieten/bladwijzers