Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 9 van 27 EersteEerste ... 789101119 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 262

Discussie: Berispingen

Standaard

tja... Het is moeilijk. Ik heb al een aantal keer op het punt gestaan om hier niet meer te komen. Ik heb ervoor gekozen om me niet weg ta laten jagen door domme opmerkingen maar er zijn ook mensen weggegaan die wel degelijk wat te melden hadden. En dat is erg jammer.

Stel jij zit met ene vraag/probleem ofzo en niemand beantwoord je post dan is dat erg jammer.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Senior Member

Standaard

Maandagmorgen therapie topic..?

Kring-posts..?

'Verleden week, maandag & dinsdag poste je zus & zo.. je moet weten dat ik bla... omdat ik met bla... rondloop..., wil je er in het vervolg een beetje rekening mee houden..?'

Laten we ons profiel uitbreiden met al onze sterke & zwakke punten en vooral lange tenen...

Btw.. off topic is een vrij gesloten gemeenschap toch... tenminste.. dat is mijn indruk.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ik snap er geen klote meer van... Waarom al die regeltjes en nieuwe manier van aanpakken. In al die tijd dat ik hier post is het toch redelijk goed gegaan? Tuurlijk je had pieken en dalen in forum gedrag, fok het lijkt het echte leven wel? Zijn we bang dat nieuwelingen hier niet kunnen aarden? So be it, vette pech... Dan gaan ze toch weer lekker weg. Of is het nodig dat we blijven groeien? Is de 'community' nog niet groot genoeg? Off-Topic is al onzichtbaar voor niet leden, als je lid wordt dan kun je dus wel al iets verwachten in Off-Topic.

Ik zie de meerwaarde niet en ben het weer eens met Hoofd... vertrutting ten top. Niet eens de regels an sich, maar vooral het steeds weer oprakelen, verkondigen en aankondigen van veranderingen en nieuwe strakkere regelsvoering... BS...
    Ik blijf het zeggen, skiets, er zijn geen nieuwe regels. Er zijn een paar nieuwe knoppen in de forumupgrade. we zijn daar mee aan het proberen of het een toevoeging is, maar we (de mods) hebben er best nog wel twijfels over. Het wordt niet truttiger.
    Een tijdje terug is er een goeie discussie geweest over grove taal. Dat werd echt steeds belachelijker, iedereen probeerde de ander te overtreffen. Na die discussie is er een stuk normaler gepost, er is helemaal niet veel verwijderd, ik kreeg de indruk dat iedereen het wel begreep.

Maar wat betreft dit gezeur, op dit moment: nazisymbolen waren altijd al verboden, dat was vroeger net zo hard afgestraft. Alleen volgt er nu een stroom van volstrekt onbegrijpelijke posts van Swan, die kennelijk op een ban uit is.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door schizo910 Bekijk bericht
    Ik zie de meerwaarde niet en ben het weer eens met Hoofd... vertrutting ten top. Niet eens de regels an sich, maar vooral het steeds weer oprakelen, verkondigen en aankondigen van veranderingen en nieuwe strakkere regelsvoering... BS...
    precies, offtopic is gewoon een plaats waar iets lossere regels moeten gelden, natuurlijk moet je ingrijpen als in 'gitaren' of 'amps' iemand lullig/flauw doet...
    missch moeten de punten wat duidelijker worden ingesteld: 1 strafpunt per hard scheldwoord (k****r) of per geposte kut ofzo.

Standaard

Er moeten sowieso meer kutten gepost worden.. En dan het liefst closeups van harige, gepiercede, getattooëerde grotten waar het zaad uitdruipt.

Senior Member

Standaard

Nieuwe regels of geen nieuwe regels... who cares. Ik word persoonlijk eerder strontziek en vooral doodmoe van het gelul over bans, regels, overtredingen en berispingen.... Han S heeft in het verleden wel eens gezegd dat dit forum zich vergeleken andere fora's redelijk goed in staat is zonder ingrijpen
    te functioneren. Ik ben het daar nog steeds mee eens... vooral wat betreft Off-Topic.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hoofd Bekijk bericht
    Er moeten sowieso meer kutten gepost worden.. En dan het liefst closeups van harige, gepiercede, getattooëerde grotten waar het zaad uitdruipt.

Provocerende oetlul...

Standaard

Kijk, dan vraag ik me toch af, wat draagt zo'n post nou bij aan de discussie? Haha, hoofd zegt vieze woorden? Ik weet niet, hoor, dat geintje ken ik nu al jaren, boeit niet echt meer.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Kijk, dan vraag ik me toch af, wat draagt zo'n post nou bij aan de discussie? Haha, hoofd zegt vieze woorden? Ik weet niet, hoor, dat geintje ken ik nu al jaren, boeit niet echt meer.

Kijk en dat ben ik dan weer met je eens, dus noem ik hem een provocerende oetlul. Dat weet hij zelf dondersgoed. Vanavond zal ik hem in zijn kloten trappen.

Serieus, ik snap waar jullie heen willen en ik begrijpo het echt wel. Maar er over lullen werkt niet en zorgt ervoor dat het lijkt alsof er eecht strenger opzicht is. Dat het mods v.s. gebruikers wordt.

Gewoon topics als deze weg tiefen en alles zijn beloop laten hebben lijkt mij een betere oplossing.

Maar ja, wie ben ik... ik ben dan ook geen Mod. Sterker nog ik ben een Modschap weigeraar

Meester

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    nou, maak er dan ook geen probleem van, je snapt zelf toch ook wel dat dit puur is om te stangen? Als er geen hekken zijn kunnen ze ook niet gesloopt worden.

Ik voel me hier thuis omdat alles hier kan en mag, niemand hoeft zijn persoonlijkheid te verbergen, iedereen kan zich op zijn eigen manier uitdrukken. Ik merk dat de vaste leden, waaronder mijzelf, bang zijn dat het forum truttig gaat worden. We zijn diep in ons hard toch allemaal stiekem rock en roll, jaja, zelfs Hans, en we willen ons niet laten betuttelen door een paar politie agenten die bonnen uitschrijven. Dit is geen persoonlijke aanval, maar neem het als mod ook allemaal met een dikke korrel zout en schiet niet zo in de verdediging.

GOLDMEMBER

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten