Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 7 van 27 EersteEerste ... 5678917 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 70 van 262

Discussie: Berispingen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    Swan post na een opmerking van een mod een plaatje van een vent in nazi uniform (ja, ik weet het , een plastic poppetje.). Mensen met nazi's vergelijken is een fucking grove belediging, dan kan je wel met Balkenende aankomen, maar dat was gewoon vet over de grens.
    t feit dat je zo extreem reageert op een plastic poppetje in een officiersuniform zegt mij al genoeg, als er nou een hakenkruis ofzo te zien was geweest ok... maar dit was een duitse G.I. Joe.
    misschien bedoelde ik wel dat er hier tegenwoordig net zo'n orde als in het leger huist?

Senior Member

Standaard

Was dat alles

Het lijkt mij vooral een exponent van Godwin's law. Ik moet zeggen dat ik het in dit geval helemaal met Swan eens ben mbt het overgevoelige gedrag van mods. Dat terwijl continu grensoverschrijdend gedrag van sommige anderen oogluikend wordt toegestaan. Gelijke monniken...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Rick (The Young Ones)
    Give them a uniform and they think they're Hitler.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

Standaard

Tis heel nerderlands om tegen gezag aan te trappen. Vrijheid van meningsuiting en vrijheid van artistieke expressie zijn voor ons holle uitspraken die totaal niet meer van toepassing zijn. We zouden in dit land er beter toe doen om ons weer onder een bepaalde passende vorm van tucht te plaatsen. Maakt dingen duidelijker ook voor veel mensen. Ook zorgt het voor betere en open gesprekken die inhoudelijker kunnen zijn. Je zult er ook heel veel mensen mee kunnen trekken naar dit forum of kunnen behouden. Hierdoor blijft er weer heel veel info en kennis binnen de familie die we nu moeten missen.

Helaas is kunnen roepen dat iemand een ei is is belangrijker dan de waarde die iemand kan toevoegen.
    Screw you guys, I'm going home!!!!

Moderator

ideetje

Laat ik het even vanuit mijn perspectief vertellen. Niet omdat ik me niet kan inleven in de belevingswereld van anderen, maar misschien dat het verduidelijkend werkt naar andere forumleden.
    Joey post een plaatje dat werkelijk waar te goor is om naar te kijken. Er wordt ook in het topic gevraagd of dat plaatje weg kan, dus als ik dan zie dat er geen OT mods aanwezig zijn (bert was er overigens wel, bleek later, mijn fout) dus ik verwijder, als niet-Off Topic mod-maar-wel-supermod dat bewuste plaatje en deel Joey een Berisping uit.
    Die schrikt daar blijkbaar een beetje van want hij is nog niet bekend met het nieuwe systeem. Er was zo hier en daar wel wat over gezegd maar we hebben er niet vantevoren een sticky voor aangemaakt (kun je ons kwalijk nemen). Ik krijg een PB van een verbaasde Joey en stuur hem een PB terug met uitleg. Die hij heel smaakvol zonder overleg gedeeltelijk in de openingspost plaatst van een nieuw topic, maar daar hoor je niemand over.
    Swan, die nog geen maand geleden tegen Tho liep te zeiken over zijn sig (waar Skinheads in stond) vindt het dan nodig om een SS plaatje te posten met een vergelijking naar de mods. Noem mij dan maar truttig, schools of weet ik veel wat maar mij beledig je met zo'n plaatje, ook al noem je daar niet direct mijn naam. Had -ie een ban gekregen had ik het ook goed gevonden.
    Maar nee, da's nou juist het aardige van het systeem: hij wordt gewoon volgens een 'vast recept' beboet, niet meer en niet minder. Doe er je voordeel mee en kom er hier niet over janken.
    Ook het eeuwige gezanik dat er met twee maten gemeten wordt, klasse justitie, dubbele moraal etc. etc. moet met dit systeem worden teruggdrongen. Dat het dan o.a. over de scheldkanonnades van hoofd gaat zal duidelijk zijn. Iedereen die 'm kent weet hoe het bedoeld wordt, maar als je alles daarvan laat staan is het nét effe te uitnodigend voor anderen om mee te lopen in dat gedrag. Dan kunnen wij niet alleen de meelopers op de vingers tikken, maar ook hoofd als -ie te ver gaat. Die ene post waar -ie dus nu een berisping voor kreeg, sja... die staat oo bol van de scheldwoorden. Zijn we dan juist consequent of te truttig? Zeg het maar!
    Dat hoofd (overigens niet van een supermod) een berisping kreeg van een niet-Off Topic mod mag je scharen onder de afdeling dat het ook voor ons nog een beetje nieuw is hoe we dit nieuwe systeem gebruiken. Wordt in besloten kring heus over gesproken, wij zijn bepaald niet zonder zelfkritiek.

Dus schop wat je wil tegen het systeem, maar steek ook eens de hand in eigen boezem. Dat gebeurt nu écht te weinig.
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Senior Member

Thumbs up

Speak for yourself, metallicabreath!

Disclaimer: mijn post was naar Nocki gericht, niet naar Mitch. De post van Mitch vind ik volkomen terecht, mods zijn ook maar mensen: niet meer, niet minder

Steady as she goes
    Laatst gewijzigd door Anders Destium; 25 oktober 2008 om 00:06
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    Die Anders.. de Machiavelli van GN
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Bassbitch Bekijk bericht
    Naar de schuilkelders! Anders is on the loose!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mitch Bekijk bericht
    Dus schop wat je wil tegen het systeem, maar steek ook eens de hand in eigen boezem. Dat gebeurt nu écht te weinig.
    Als ik een boezem had dan had ik dit niet kunnen typen....

Senior Member

Music

OT: heeft er al iemand in/door dit topic 'n berisping gekregen en/of verdiend?

Naast (liever: ipv.!) berispingen zouden complimenten natuurlijk ook tof of zelfs nog toffer zijn; maak 'n compliment omdat 'n eventuele topic-ruzie beslecht wordt of omdat iemand iets zeer bijzonders meldt wat voor nieuwe inzichten kan zorgen, etc.

Standaard

Ja, we gaan voortaan plakplaatjes uitdelen...

@Swan: wat was er nou zo extreem aan mijn reactie? Mitch zag er een nazi in, ik ook, dat is dan toch duidelijk? Jij blijft maar zagen dat het een plastic poppetje was, maar dat boeit niemand. We doen hier gewoon geen nazi-symbolen, dat weet je net zo goed als ik.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nielsje
    Ik snap niet waarom al die metalbands altijd doodshoofden gebruiken.
    Ik vind schoonmoeders veel enger.
    www.aardappeleters.net
    www.sleepwalkers.nl
    Te koop:
    Richwood Hollow body, dikke jazzbak.
    Yamaha APX-SPL II, elektro-akoestische gitaar.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bert k Bekijk bericht
    We doen hier gewoon geen nazi-symbolen, dat weet je net zo goed als ik.
    jij hebt het zeker nog altijd over 'moffen' in plaats van 'duisters'? het was geen fucking nazi-symbool! hooguit een verwijzing.
    stelletje machtsgeile mannetjes, ach ban me ook maar, relativeren is ook niet aan jullie besteedt.

Moderator

Music

"Ban me maar"? Hoe graag plaats je jezelf nou in de slachtoffer rol?
    Truste jongens, ik ga even op mijn lovely wife geilen in plaats van op mijn macht
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten