http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?...tails&id=97450
Ik zag deze op de gitaarmarkt, geweldig mooie gitaar en ben van plan hem te gaan kopen. Alleen, is dit wel een custom? Want ik heb een beetje op de site van epiphone en op google gekeken, maar kan nergens ook maar iets vinden over een Epi LP Custom met Honey finish. Niet dat ik de persoon wantrouw, alleen kan je het maar beter zeker weten.
Mooie gitaar! Toevallg ken ik Rob zelf en hij is absoluut te vertrouwen! Hij heeft de gitaar dacht ik nieuw gekocht. Ik zou m zeker even een mailtje sturen. De gitaar is authentiek!
Screw you guys, I'm going home!!!!
Heb al contact met hem gehad, komt inderdaad over als een betrouwbaar en aardig persoon. Alleen omdat ik weinig kon vinden over deze gitaar vroeg ik het hier maar voor de zekerheid. Hij is zo goed als gekocht moet alleen nog vervoer regelen.
Niet zozeer twijfel over de gitaar in de advertentie (die is gewoon 100%)http://link.marktplaats.nl/202676344
Maar wel over de bieders, ik begrijp dat iedereen zijn spullen zo goedkoop mogelijk wil aanschaffen, maar waneer je met zulke bedragen begint te bieden (eeste bod 65,-), bied je volgens mij om het NIET te willen hebben. (Adv. is maar een willekeurig voorbeeld, en viel mij op vanwege mijn voorliefde van jaren '80 Squier's)
Iedereen kan op internet de waarde van iets terug vinden, men hoeft dus niet te zeggen dat het "onwetendheid" is.
Ik ken de verkoper overigeens niet, ik wou dit alleen even kwijt omdat iedereen zich wel druk maakt waneer er een copy word aangeboden, maar niet over die grappenmakers die voor een appel en een ei op de eeste rang willen zitten.
Gibson Les Paul Slash Signature 2008, Gibson Les Paul Classic 2007, Gibson les paul Standard Faded Tobacco 2007, Epiphone Slash's Snakepit Les Paul 1995, Epiphone Slash Firebird, Gibsun Les Paul junior DC, Kauffmans Telecaster | Marshall JVM205H, Marshall 2555sl, Marshall AFD100, PRS MT15, Koch 2x12 Cab
je hoeft maar net gelu kte hebben. Je staat er versteld van wat je af en toe kunt kopen voor bijna niets.
Ook is het mij nervaring dat je in ieder geval alvast een bod op je advertentie meot hebben al is het zo'n belachlijk laag. Dan start het bieden pas vaak.
Favorieten/bladwijzers