Kort gezegd: het was een HEL om kaarten te scoren, een aanfluiting!
Gelukkig heb ik 2 veldkaarten en 2 tribunekaarten, maar dat ging niet makkelijk en erg veel vrienden visten naast het net... schande.
Maar gelukkig staan ze komende zomer gewoon weer in Nederland![]()
Nix IP adres wisselen. Nadat ik de transactie had afgehandeld gewoon opnieuw aanklikken dat ik kaarten wilde kopen. Was geen enkel probleem. Ik heb net ff gekeken en er staat dat er maximaal twee tickets per account per transactie konden worden besteld en dat klopte. Er staat nergens dat één account niet meer transacties achter elkaar mag uitvoeren.
strakke bassist gevonden!
http://www.deanguitars.com
http://www.enforcer-metal.com
http://www.myspace.com/thrashcorefanatics
SPAM: 2005 USA Dean Razorback V NAMM prototype back/yellow bevels EMG/Floyd Rose etc. € 1950 spotptrijs!
Volgens mij heb je nog net mazzel. Ik zat ik in de ring daarboven meen ik in dat vak (CK) of eentje ernaast met Rammstein een jaar of 3 terug. Kon de drummer niet eens zien, ja, met moeite af en toe door een kiertje tussen de PA speakers door. Vanaf de drummer naar rechts was de rechterbovenrand van het podium niet te zien, dus ook de gitaristen die soms bovenaan lopen waren dan niet te zien. Misschien als je vooraan zit dat je dan wel alles ziet. Onbeschoft dat ze zulke plekken nog verkopen..
Wij zitten hier : vak DA, rij 19, stoel 60 - Vak Da, 1e ring vak DA,
rij 19, stoel 61 - Vak Da, 1e ring vak DA
Ik heb al op de kaart gezien dat het helemaal achteraan is, maar goed, het is beter dan niets natuurlijk. Alleen ben ik nog nooit in de Ahoy geweest. Kan iemand me zeggen of je daar wel nog enigszins zicht hebt op het podium?
Uit de telegraaf:
ARNHEM - De kaartverkoop voor het inmiddels uitverkochte optreden van de Australische hardrockgroep AC/DC, in maart 2009 in Rotterdam, is voor veel fans van de rockband uitgelopen op een bittere teleurstelling.
Urenlang was het onmogelijk om op de website te komen waar de kaartjes gekocht moesten worden, terwijl handelaren die wél kaarten wisten te bemachtigen die meteen voor enorme bedragen weer in de verkoop deden.
"Op deze manier vissen de gewone fans achter het net. Een kaartje kost normaal gesproken 60 euro, maar nu moet je twee- of driehonderd euro neertellen", zegt de Arnhemse AC/DC-fan Olaf van Poorten.
Voor de deur
Om zeker te zijn van een felbegeerd concertkaartje zat Van Poorten (35) samen met enkele vrienden ruim voordat de verkoop gisterochtend om 10 uur van start ging al achter zijn computer. Uren later is hij nog geen stap verder. "Als je bij de VVV voor de deur ligt, heb je tenminste nog enig zicht op wat er gebeurt. Nu zie je niets en weet je niets. Je wordt gewoon in een virtuele wachtrij geplaatst."
Fans van de band die hits scoorde met nummers als 'Whole lotta Rosie' en 'Highway to Hell', hebben jaren moeten wachten om de rockers weer eens in Nederland aan het werk te kunnen zien. Zij keken dan ook reikhalzend uit naar het concert in de Rotterdamse Ahoy.
Juist om zwarthandel tegen te gaan, had organisator Mojo Concerts besloten om de kaartjes alleen via internet te verkopen. "Wij zijn er ook teleurgesteld over", zegt Rob Trommelen van Mojo. "We gaan de verkoop evalueren, maar ik vrees dat je dit soort dingen nooit helemaal kunt ondervangen. De vraag naar de kaartjes is nu eenmaal vele malen groter dan het aanbod. Ik ben hier niet blij mee."
Extra concert
Toch kan Trommelen de AC/DC-fans misschien nog wat hoop bieden: "Er wordt over gesproken om de groep in de zomer voor een groter, extra concert naar Nederland te halen. Ik sluit niet uit dat dat gaat gebeuren."
Dus: Niet getreurd,er is nog hoop.........................
Favorieten/bladwijzers