Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 15 van 35 EersteEerste ... 5131415161725 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 141 t/m 150 van 346

Discussie: AC/DC gaat toeren!

Senior Member

Standaard

Net zoals iedereen om half tien achter de pc, met een laptop en een desktop pc. Om 2 uur ben ik er maar mee gestopt, wat een kansloze kutzooi was dat zeg. Inderdaad, blauwe balkjes die bijna vol zijn en dan opeens terugspringen tot 20%, eindelijk erdoorheen en dan waren de browserinstellingen verkeerd....en als klap op de vuurpijl ben ik, toe ik er eindelijk doorheen was, eraf geflikkerd, kreeg ik die blauwe kutbalk weer in beeld.

Ik zeg Ticketmaster, bedankt...

Senior Member

Standaard

Idd wat ee k..zooi.
    Wilde samen met mijn pa heen en ook halv dag achter de pc doorgebracht en blauwe balkjes zie verspringen.
    Toen ik er door was zei die SOLD OUT.
    Voor de grap toen marktplaats gecheckt en mijn grote angst werd waarheid.
    Allemaal kaartjes en biedingen die soms begonnen bij 200 euro.

Eigenlijk moet niemand die kaarten kopen en wachten tot ze goedkoper worden en als ze niet verkocht worden kunnen ze mooi een halfleeg ahoy verwachten.
    Misschien dat er dan nagedacht wordt over een andere verkoopwijze of dat ac/dc alsnog besluit extra data toe te voegen..

ZO ik ben mijn frustratie kwijt..

Senior Member

Standaard

Wat een enorme shitzooi inderdaad. Ik moet ook even m'n hart luchten! Met drie mensen geprobeerd om kaarten te kopen, het is niemand gelukt. Echt kansloos. Waarschijnlijk waren de kaarten na 10 minuten al uitverkocht, en toch wordt je in de wachtrij gehouden... zwaar teleurgesteld. Ook de Belgische concerten, wat voor mij misschien een laternatief zou zijn, zijn al uitverkocht. Hopelijk komen ze nog eens... dit kan gewoon niet

Senior Member

Standaard

Toch is het dan "De aanhouder wint" geweest.
    Met 3 pc's continu op de ok knop geramd en bij de blauwe balkjes blik op oneindig en wachten.
    Daarna er uit geknikkerd, weer ingelogd.
    En zie het resultaat:
    6 arena tickets.
    Maar ik kan de fustratie begrijpen.
    Het was idd vet k**

Standaard

even iets heel anders over AC/DC...:

Die clip van rock n roll train is uit ja. Gaat die ook op tmf en mtv gedraaid worden ofzo?

Senior Member

Standaard

Heb gelukkig ook twee kaarten kunnen krijgen. Vanaf 9:15 ben ik er mee bezig geweest en toen gaf hij al aan dat de site te druk bezocht werd. Om 11 uur had ik eindelijk kaarten: rang 2. Even kijken waar ik zit.
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

ik snap het ook niet want sommige mensen hebben om 12.30 uur nog staanplaatsen kunnen bemachtigen rang 1.
    Ik was om 11:45 uur eindelijk door en toen waren er alleen nog rang 3 kaarten gaf die aan. ik zit nu in vak Dk
    ik hoop niet dak ik voor van die Linear speakers array zit (bananen speakers)

EDIT: een vriend van mij had het erover dat AC/DC misschien op Arrow komt... is dat zo?
    Laatst gewijzigd door llahsraM; 19 oktober 2008 om 22:06

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door llahsraM Bekijk bericht
    ik snap het ook niet want sommige mensen hebben om 12.30 uur nog staanplaatsen kunnen bemachtigen rang 1.
    Inderdaad erg vaag. Toen ik kaarten wilde bestellen kreeg ik te horen dat rang 1 uitverkocht was.

Misschien is het wel zo dat er een bepaald aantal kaarten zijn voor de groep die op dat moment wil bestellen. Ik heb eerder in dit topic gelezen dat er om 10:00 uur 2.000.000 mensen op ticketmaster.nl wilde komen, en dat ze met groepjes van 1000 kaarten konden bestellen. Als al die 1000 mensen dan besteld hadden kwam er weer een nieuwe horde op de site. Als je dan als één van de laatste van 'jou' groep op ticketmaster.nl komt dan zijn de kaarten van rang 1 natuurlijk al weg. Als je als eerste van jou groep op de site komt heb je nog volle keus.

Ik weet niet of het zo is maar het zou een theorie kunnen zijn...
    Emptyfield - coverband met Brabantse gezelligheid!

Standaard

Wij wilden met zeven man. Met alle zeven achter (eigen) computer en proberen maar. Ik kwam er als enige door, vier keer, probleemloos. Had om 10:20 alle kaarten. De ander zes kwamen er niet door. Snap er geen fuck van maar we hebben kaarten.

Die ene kaart die ik overhad, heb er vier keer twee besteld, gisteren met de beste bedoelingen op MP gezet. Wat een gezeik krijg je dan over je heen zeg. Kolere wat een frusties! Kan ik er wat aan doen dat het mij wel lukt? En je hoeft hem toch niet te kopen???

Om gezeik hier te voorkomen: heb hem verkocht voor 69€. Heb ik mijn reserverings- en verzendkosten eruit.

Standaard

Je kon maar 2 kaarten per ip adres bestellen? Of heb je een wisselde ip?

Ik ben er eindelijk om half 2 2x doorgekomen, kon helaas maar 1 kaart per keer bestellen dus nu 1 tribune en 1 vloerkaart. Wel jammer, maargoed ik ben er bij!

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten