Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 10 van 17 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 100 van 170

Discussie: Thomann.de

Senior Member

Standaard

Nooit meegemaakt!
    Erg vreemd.
    Ik zou denk ik om een toelichting vragen.

Junior Member

Standaard

Ik ben van plan om vandaag ook weer een hoop snaren te gaan bestellen. Nu vroeg ik me juist af of er extra kosten bijkomen.

Blijkbaar levert DHL het nu aan huis en die rekenen blijkbaar wat extra aan als je Cash on Delivery kiest (mogelijkheid voor belgie, niet voor nederland). Nu is mijn vraag: wat rekenen ze extra aan?

Ik zou het namelijk lullig vinden als ik nog redelijk wat extra moet betalen... Dan ben ik namelijk mijn voordeel van voor meer dan 200 euro bestellen kwijt...
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Il_Falco
    Mijn pakje bleef lang weg en ik had een mail gestuurd naar thomann. (in het nederlands natuurlijk. ze vroegen om het in het engels te sturen. heb ik gedaan en ik kreeg dit terug:

Hi there,
    I have forwarded the information to DHL and I am now waiting for the matchcode for your parcel. I will contact you as soon as I get the information.

Best regards

Bianca Kühnert Lima

Musikhaus Thomann
    Inhaber Hans Thomann
    Treppendorf 30
    96138 Burgebrach
    HRA Bamberg Nr. 8988

Daarna Kreeg ik dit:

Hi there Mike,

Please can you complete the no claims statement, you need to copy and paste this into your reply with your name and address underneath and then send it back to me either by fax or email attachement and signed with date. We need this statement so we can make a claim against the shipping company for the loss to your order.

I, (customer name) , have not and will not make a claim against the loss that occured to parcel (parcel nr 977418557058 ). I overgive this right to Musikhaus Thomann.

Best regards

Bianca Kühnert Lima

Musikhaus Thomann
    Inhaber Hans Thomann
    Treppendorf 30
    96138 Burgebrach
    HRA Bamberg Nr. 8988

Wat is er gaande? wat moet ik juist onderteken? waarom? kan iemand me hiermee helpen? Al eens zoiets meegemaakt?
    Jij moet denk ik die twee regeltjes kopiëren, de lege dingen invullen, en naar haar terugsturen. Hoe je moet signeren weet ik wel niet, misschien gewoon even afdrukken, handtekening erop, inscannen en dan mailen.
    DHL is blijkbaar je pakje kwijtgeraakt.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hendrix2
    Ik ben van plan om vandaag ook weer een hoop snaren te gaan bestellen. Nu vroeg ik me juist af of er extra kosten bijkomen.

Blijkbaar levert DHL het nu aan huis en die rekenen blijkbaar wat extra aan als je Cash on Delivery kiest (mogelijkheid voor belgie, niet voor nederland). Nu is mijn vraag: wat rekenen ze extra aan?

Ik zou het namelijk lullig vinden als ik nog redelijk wat extra moet betalen... Dan ben ik namelijk mijn voordeel van voor meer dan 200 euro bestellen kwijt...
    Wat ze extra rekenen weet ik niet.. maar waarom betaal je niet met Visa..?
    My FIRST amp was a PEAVEY & it's highly likely that a PEAVEY will also be my LAST!

Dean ML'79 - Dean Cadzilla - Dean Cadi-Kill

Standaard

ze rekenen 10 euro voor COD.
    ik betaal ook gewoon met visa nu, is even snel.

Junior Member

Standaard

Ik heb geen visa en moet er voorlopig ook geen.
    (.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)..........(.)(.)

http://vi.be/poachersofmen
    http://facebook.com/poachersofmen

Senior Member

Standaard

Vorige week bij Thomann allerlei gitaaronderdelen en gereedschap besteld. Met VISA betaald. Een dag later kreeg ik een SMS dat het was verzonden.
    2 dagen later al in de bus. Zeer snel en correcte service.
    Daar zou ik direct weer bestellen.
    De andere spullen besteld bij Guitar supplies.
    Het duurde maar 2 dagen langer en de service was zeker net zo uitstekend. Goed bedrijf en doet niet moeilijk als eens iets verkeerd gaat.
    Beiden een aanrader voor je gitaar spulletjes.
    Religion is the root of all evil (Richard Dawkins)

Mijn Snake gitaar getest
    Mijn akoestische getest

Senior Member

Thumbs down

Ik heb een laatst een Epiphone jumbo 17" jazz Koffer daar besteld. Bleek het ding maar 16" te zijn. Kortom, een verkeerde omschrijving op hun site. Helaas ben ik diegene die van hun de verzendkosten moet betalen wanneer ik 'm terug stuur. Dat kost me zoveel dat ik de koffer maar in mijn bezit houdt.
    --------------------------------------------------------------------------------------
    Rock&Roll!

Standaard

Ik heb daar mijn Schecter Blackjack C-7 gehaald. Goeie site. Jammer dat ze de Hellraiser niet meer hadden

Senior Member

Standaard

Dat vin'k gek. Als je een Hellraiser wil, ga je toch naar een zaak die een Hellraiser heeft?
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Wat Kim zegt

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten