Die epiphones zijn toch gewoon Les Pauls?
Die epiphones zijn toch gewoon Les Pauls?
Even terugbladeren rick!
Dit is een LP namelijkOorspronkelijk geplaatst door Baco
![]()
"Het is maar een spelletje" - Confucius
ik heb de standard ook geprobeert ! maar vond het geluid van de custom toch net iets beter etc ! maar speelbaarheid heb ik zelf niet veel verschil gevoelt ! maar ga het voor de zekerheid toch nog eens proberen morgenOorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
klein beetje offtopic maar ik ga ook kijken voor een akoestische gitaar ! iemand waarschuwingen of tips ?![]()
Epiphone Les Paul Custom Vintage sunburst !
Squier strat
Roland cube 20X
Boss Me-20
Ja ik weet waar het over ging, maar hij begon over epiphones, maar dat zijn gewoon LesPauls!Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
Ok, laat het ons hier maar bij houden, het heeft geen zin hier verder op in te gaan. Post maar terug wat prentjes van jullie Paulekes...
Ik heb deze ooit gehad, beetje zonde van het geld geweest...
Gelukkig weet ik nu beter![]()
BlacKat - Diezel - Dean USA - G&L - Rhodes - Siggi Braun
-> Guitar Candy: BlacKat - Diezel - Driftwood - Engl - Friedman - Kemper - Mayones - Pro Tone - Rhodes - Splawn - Siggi Braun - Strandberg - ...
http://www.facebook.com/GuitarCandyBelgium
sjees, wil de discussie niet verder laten duren dan nodig, maar dat ding is wel erg lelijk zegOorspronkelijk geplaatst door Mitch
![]()
Laatst gewijzigd door MarkV; 7 oktober 2008 om 23:00
Die dean die je poste is hun versie van een lp. Leuke gitaar, moest er wel aan wennen.Oorspronkelijk geplaatst door Baco
![]()
Nope, da's deze: (zie ook sig)Oorspronkelijk geplaatst door macwilliams
Mijn quilt maple top (tiger eye finish) is trouwens mooier dan deze!![]()
En als je dan heel hard poetst, dan gaat ie er zo uit zien...
![]()
Favorieten/bladwijzers