Er is 1 ding dat ik met je eens ben. Dit topic is inderdaad ook een gesloten deur. Tenminste ik bezoek zelf de site, dat klopt helemaal. Maar ik meng me even hier in de discussie omdat die toch al gaande was. Daar is dit forum tenslotte voor. Maar ik had er inderdaad ook voor kunnen kiezen om eroverheen te lezen.

Verder sta ik niet uit mijn neck te lullen maar geef ik mijn mening. Dat jij het daar niet mee eens bent is een 2de. Dat hoeft ook niet. Maar goed ik zal er over ophouden en me gelukkig prijzen dat het dialect vanzelf uit zal sterven.

Tenslotte heb ik deze zin een beetje anders opgevat als jij hem dan bedoelt hebt. quote
"Bovendien het bestaat gewoon net als dat jij bestaat, jammer misschien maar het zij zo."
Mijn fout!

@ mac WIlliams. Je begrijpt me inderdaad ondanks dat we niet exact dezelfde mening hebben. Alhoewel jij je dus ook ergert maar dan aan de R.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Dat zeg ik niet. Goed lezen a.u.b.

Ik speel niet op de persoon. Bovendien begin je er zelf mee. Het enige wat ik doe is jouw argumenten/aantijgingen fijntjes weerleggen.

Goed voor je, er gloort hoop. Misschien dat er over 100 jaar wel niemand meer is die dialect spreekt. Jij blij!

Nog even dit: Je zegt in 1 van je anti-dialect betogen dat we het dialect achter gesloten deuren moeten doen zodat jij en je medestanders er geen last van hebben.
Belachelijk natuurlijk maar in principe is dit topic ook een soort van gesloten deur. Je klikt er op met je muis en hij gaat open. Doe je helemaal zelf.
Dat er dan dialect gepraat wordt, tja, shit happens.
Ga je toch gewoon naar de volgende deur.
Nee, ik begrijp écht niet waar je je nu zo druk om maakt.
Ik ben echter bang dat deze discussie niet ophoudt omdat je niet wilt/durft in te zien dat je uit je nek staat te l*llen.
Op zich ben ik ook wel klaar hiermee nu.