Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 5 van 12 EersteEerste ... 34567 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 50 van 116
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan
    wat is nou het voordeel van dit tenopzichte van een One Spot? One Spot geeft drie keer zoveel mA en is veel kleiner, nog goedkoper ook met een 8 delige daisy chain....
    ALs ik mag muggeziften;
    als je de OneSpot zonder stekkerdoos in je pedalboard zou gebruiken, zou er een relatief dun kabeltje (de voedingskabel van de OneSpot) vanuit je pedalboard over het podium naar een dichtbijzijnd stopcontact moeten.
    Met die Harley Benton kun je zelf een redelijk stevig 230V kabel(tje) maken en die zo in de zijkant steken. Iets meer roadproof...
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Member

Standaard

Voor als mensen nog het antwoord willen weten op mijn vraag hoe hoog de Power Plant is: hij is een volle 5 cm hoog, plus nog een mm of 2 voor de voetjes.

Ik ben het met Speeddemon eens dat een euro-kabel (zoals die op de Power Plant zit) toch wat robuuster is op een podium dan een dunne One Spot kabel.. Al kun je natuurlijk altijd een One Spot verwerken in de binnenkant van een pedalenkist, samen met een stekkerdoos/contrastekker en bijvoorbeeld een euro of powercon chassisdeel.

De Power Plant doet nu keurig zijn werk in mijn pedalenkist in aanbouw. Meer over die kist in het grote effectenbak topic..

Senior Member

Standaard

ach een OneSpot met een stekkerdoos lijkt me veel praktischer...

Banned

Standaard

Maar dat staat niet mooi en dan lijk je net een amateur.

Senior Member

Standaard

ach liever dat dan een zwakke onespot in een lelijk blauw doosje

Senior Member

Standaard

ik heb ook een onespot met stekkerdoos, beide weggewerkt in mijn pedalboard.... ziet er prima uit, alleen jammer van de witte voedingskabel
    Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan
    wat is nou het voordeel van dit tenopzichte van een One Spot? One Spot geeft drie keer zoveel mA en is veel kleiner, nog goedkoper ook met een 8 delige daisy chain....
    Mensen lijken hier niet een goed antwoord op te kunnen geven! De Ons Spot voed meerdere pedalen maar de verschillende aansluitingen zijn NIET geisoleerd wat kan resulteren in HUM in je eindsignaal! Hier zit een technisch verhaal achter wat je op het net wel kunt opzoeken. Wil je een schone voeding (stroom) met geisoleerde uitgangen zul je dus iets dieper in de buidel moeten tasten : )

Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
    Mensen lijken hier niet een goed antwoord op te kunnen geven! De Ons Spot voed meerdere pedalen maar de verschillende aansluitingen zijn NIET geisoleerd wat kan resulteren in HUM in je eindsignaal! Hier zit een technisch verhaal achter wat je op het net wel kunt opzoeken. Wil je een schone voeding (stroom) met geisoleerde uitgangen zul je dus iets dieper in de buidel moeten tasten : )
    Het voordeel voor mij persoonlijk is dat ik de Power Plant door het formaat (of eigenlijk: de vorm) en het type aansluitingen makkelijker kan verwerken in mijn pedalenbak, en daarnaast zit er een flinke hoeveelheid kabeltjes bijgeleverd (met haakse pluggen ipv rechte pluggen, handig als aanvulling op mijn Pedal Power kabeltjes). Tenslotte het voordeel wat Remco al noemde: de wat degelijkere euro-aansluiting (met bijbehorende degelijke kabels) i.t.t. een dunne OneSpot kabel.

Qua vermogen: ik heb nou eenmaal niet meer dan 500 mA nodig. Ook omdat ik de Power Plant naast de Pedal Power gebruik.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Lo Lands
    ehhh dat is bij dat Harley Benton ding ook niet het geval.

Senior Member

Standaard

Als ik nog niet in het bezit zou zijn van een Cioks Double Jack, dan had ik deze zeker aangeschaft!

Voordelen t.o.v. de Double Jack:
    * Metalen behuizing (ipv 'dik' plastic)
    * 8 x 9V (ipv 5)
    * Totaal 1000 mAh (ipv 600)
    * Euro stekker connector

Waar de Double Jack beter in is:
    * Kleiner en waarschijnlijk ook lichter
    * RCA (tulp) connectors (blijven beter zitten)
    Laatst gewijzigd door HaroldA; 12 september 2008 om 12:31

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten