Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 116

Hybrid View

Senior Member

Standaard

Ej Frederik, kan je mss eens wat gutshots van die ps posten? Ben wel benieuwd hoe ze het hebben gedaan.

Volg m'n zelfbouw multi-fx project. Tips en tricks zijn welkom.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ponq
    Ej Frederik, kan je mss eens wat gutshots van die ps posten? Ben wel benieuwd hoe ze het hebben gedaan.
    Ben momenteel in Leuven, maar misschien in het weekend wel in Landen, zal ik hem eens eventjes opendraaien.

Senior Member

Standaard

wat is nou het voordeel van dit tenopzichte van een One Spot? One Spot geeft drie keer zoveel mA en is veel kleiner, nog goedkoper ook met een 8 delige daisy chain....

Moderator

Music

De anti-kabelbrigade vindt dit netter weg te werken... watjes...
    "Het is maar een spelletje" - Confucius

Standaard

Ik ben zelf ook aan het rondkijken voor een nieuwe betere voeding! Nu heb ik de Cioks Big John welke toch wel een beetje hum geeft in mijn effectketen. Omdat ik alle bekabeling al heb liggen wil ik deze vervangen voor de Cioks Schizophrenic met volledig geisoleerde uitgangen. En voor rond de 100 euro vind ik dit een schappelijke prijs voor een dergelijke voeding. Zelf zou ik niet meer gaan voor niet geisoleerde voedingen hoe goedkoop sommige ook mogen wezen! Het is alleen goed opletten met de hoeveelheid stroom ze kunnen leveren per uitgang! De Flatliner SIX lijkt mij ook wel wat maar is weer wat prijziger met 159 euro (zitten wel al kabeltjes bij!). Al mijn pedalen die ik wil voeden zijn met batterijen te voeden en de grootste stroomvrager is de Boss TU-2 met 55mA en daarna de Morley Bad Horsie 2 wah met 16mA, de rest zit hier ruimschoots onder dus dat is geen probleem deze voedingen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Swan
    wat is nou het voordeel van dit tenopzichte van een One Spot? One Spot geeft drie keer zoveel mA en is veel kleiner, nog goedkoper ook met een 8 delige daisy chain....
    ALs ik mag muggeziften;
    als je de OneSpot zonder stekkerdoos in je pedalboard zou gebruiken, zou er een relatief dun kabeltje (de voedingskabel van de OneSpot) vanuit je pedalboard over het podium naar een dichtbijzijnd stopcontact moeten.
    Met die Harley Benton kun je zelf een redelijk stevig 230V kabel(tje) maken en die zo in de zijkant steken. Iets meer roadproof...
    Gezocht:
    Marshall 2553 (50W) in zwart tolex | Hamer Californian Elite in Aztec Gold
    Behoorlijk de bijlman met wat gemene karbonades en versnipperingsvaardigheden ter laars.

Member

Standaard

Voor als mensen nog het antwoord willen weten op mijn vraag hoe hoog de Power Plant is: hij is een volle 5 cm hoog, plus nog een mm of 2 voor de voetjes.

Ik ben het met Speeddemon eens dat een euro-kabel (zoals die op de Power Plant zit) toch wat robuuster is op een podium dan een dunne One Spot kabel.. Al kun je natuurlijk altijd een One Spot verwerken in de binnenkant van een pedalenkist, samen met een stekkerdoos/contrastekker en bijvoorbeeld een euro of powercon chassisdeel.

De Power Plant doet nu keurig zijn werk in mijn pedalenkist in aanbouw. Meer over die kist in het grote effectenbak topic..

Senior Member

Standaard

ach een OneSpot met een stekkerdoos lijkt me veel praktischer...

Banned

Standaard

Maar dat staat niet mooi en dan lijk je net een amateur.

Senior Member

Standaard

psies... voor mij ook one spot all the way!.. Werkt geweldig!! Ik heb er nu 2, weggewerkt in een DAP Showmaster 48 met daarin een 220 V stekkerblok. Werkt erg goed. Bedrading wordt binnenkort weggewerkt in een dubbele bodem die ik er al in heb gemaakt.
    Eindresultaat post ik nog wel een keer..

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Amp Bekijk bericht
    Voor als mensen nog het antwoord willen weten op mijn vraag hoe hoog de Power Plant is: hij is een volle 5 cm hoog, plus nog een mm of 2 voor de voetjes.

Ik ben het met Speeddemon eens dat een euro-kabel (zoals die op de Power Plant zit) toch wat robuuster is op een podium dan een dunne One Spot kabel.. Al kun je natuurlijk altijd een One Spot verwerken in de binnenkant van een pedalenkist, samen met een stekkerdoos/contrastekker en bijvoorbeeld een euro of powercon chassisdeel.

De Power Plant doet nu keurig zijn werk in mijn pedalenkist in aanbouw. Meer over die kist in het grote effectenbak topic..
    Bands: Cicero (Progrock in de stijl van Marillion en Pink Floyd).

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten