Naast dat dit topic al maanden dood is, is het nou niet bepaald netjes om mensen bij naam en toenaam te noemen op fora.
Naast dat dit topic al maanden dood is, is het nou niet bepaald netjes om mensen bij naam en toenaam te noemen op fora.
Was al een poosje op zoek naar een effectprocessor en via wat Googlen vind ik hem niet al te duur op Offthewallsound.nl. Ik bestel hem en maak de overschrijving.
Nu blijkt dat zowel Offthewallsound.nl als Carvin.nl sinds een paar dagen spoorloos verdwenen zijn van het web (pagina bestaat niet). Gisteren dan maar even bellen naar het nummer op mijn bestelformulier: antwoordapparaat.
En nu ik dit hier lees, vrees ik voor het ergste. Kan iemand mij misschien aan meer informatie helpen om mijn geld terug te krijgen?
Thanks
Johan
Wat dacht je van aangifte doen bij de politie?
Cees
Ik woon in België en voorlopig vind ik het ook nog wat vroeg om de politie in te schakelen.
Heb ondertussen wel klacht ingediend via de Belgische Internet Ombudsdienst. Vermoedelijk zal ik in de loop van volgende week wel reactie krijgen.
Via e-mail kreeg ik van een van jullie ook de gegevens van de persoon achter Carvin.nl, dus ik ga langs daar ook even proberen.
Carvin.nl is sinds 28 augustus 2008 weer in handen van de juiste importeur van Carvin, namelijk Mafico.
Gezocht: Ibanez DE7
Nou, dat werd ondertussen ook wel tijd.Oorspronkelijk geplaatst door almarvk
Heeft Johan73 zijn poen nog teruggehad?
Even voor de goede orde,(en NIET ter verdediging!) dit WAS de Carvin dealer enige jaren geleden totdat Carvin USA besloot geen zaken meer met ze te doen.
Ben zelfs binnen geweest en heb toen een CT6 uitgeprobeerd.(Eruuug Mooie gitaar trouwens.....)
Volgens mij wel aardige mensen maar nooit wat bij ze besteld. Vervolgens is het naar een andere importeur gegaan waar ik mijn gitaar heb besteld.
Na een korte periode is het toen overgegaan naar Mafico.
De grote kracht van Carvin USA is dat je rechtstreeks besteld en dus niet met winkels en eventuele importeurs te maken hebt waardoor de prijs veel lager is.
Heb net de nieuwe website van Carvinworld gezien en het LIJKt erop dat je weer rechtstreeks kan bestellen.
Eerst maar weer eens sparen......
Zomaar wat losse gedachten van een Carvinplayer.......
"Kan voor geen meter spelen,maar ik heb wel goeie spullen...."
www.carvin.nl staat weer online,
dit keer wel veilig volgens mij
hmm, 'mafico', dat klinkt nog steeds niet betrouwbaar![]()
wie heeft er nog een groene Cyclone-gitaar te liggen mét handvat?
Favorieten/bladwijzers