Lekkere gitaren man!!! Echt toffe set!! Super veel zijdig en toch allemaal gitaren met een echt eigen karakter!
Lekker
Lekkere gitaren man!!! Echt toffe set!! Super veel zijdig en toch allemaal gitaren met een echt eigen karakter!
Lekker
Lekkerrrr! Daar zou ik het ook allemaal wel op kunnen!
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Yep, nice. Maar euh... de afdeling akoestiek verdient nou weer wat aandacht?
Die 2 seagulls doen het prima. Het eerstvolgende op mijn verlanglijstje is een Fender Blues jr of een H&K Statesman.
Hmm... hier zou ik me wel een middagje op kunnen vermaken.Oorspronkelijk geplaatst door Blokkie
Oorspronkelijk geplaatst door weaselweasel
gaafbijzonder cool!
Gibson Studio LP '94 Ebony - '04 Fender CIJ strat - '08 Fender BAJA tele - Alvarez - H&K Edition Tube 20th anniversary
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers
Thanx. En die vioolbas was nog de goedkoopste. Ik speel er niet echt vaak op. Hij is meer voor de fun. Als Beatle en McCartney-fannaat moet je er toch wek een hebben.
Nog steeds waardeloze foto's maar soit
De Amerikanen: Ovation Balladeer '79, Gretsch Anni 2003, Gibson LP junior 2003, Fender tele '73, Fender Strat '74, Gibson goldtop R6 2008
De Fuji Gen Gakki clan: Fender strat JV '82, Ibanez 2380 '72, Fender tele JV '82, Greco Super Real '80, Ibanez 345 '77.
Ook nog: Fender usa/lead neck, Piet stratocaster '82, Fender strat '82, Fender strat '76, Hanika A7N '84
Favorieten/bladwijzers