Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.998

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door future2future
    Met SALT. Is een black gospel groep van 8,9 zangers en zangeressen die allemaal achtergrond zingen bij mensen als Ruth Jacott enz. Staan er met een 5-mans band achter
    Ah, okee, ik zag je naam al niet staan, ik wist wel dat je in de gospel zat, ik weet niet of ik zondag in Amsterdam ben maar als ik er ben kom ik wel even kijken...

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    4 juni 2007
    Locatie
    Alkmaar
    Berichten
    634

    Standaard

    Ik speel ook zaterdag de 30e, om 22:30 op het Provincie Noord Holland podium...Def P & Beatbusters.

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    25 januari 2006
    Locatie
    Haarlem
    Berichten
    6.998

    Standaard

    Cool, doen jullie netjes zeg, van die sessiedingen enzo...

  4. #14

    Standaard

    Gaaf, Def P en de Beatbusters zijn wel namen die goed op je CV staan!
    Kun je alleen niet in je nette overhempie aan komen zetten, he bah

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top