Hey welkom!Oorspronkelijk geplaatst door joeys
Wie is je neef(je) dan eigenlijk?
Anyway, heb hier nog zo'n Yamaha 612A in een koffer staan. Mag ik zo nederlands zijn om te vragen wat je ervoor betaalt hebt?
Hey welkom!Oorspronkelijk geplaatst door joeys
Wie is je neef(je) dan eigenlijk?
Anyway, heb hier nog zo'n Yamaha 612A in een koffer staan. Mag ik zo nederlands zijn om te vragen wat je ervoor betaalt hebt?
Hallo MarkV,
Jazeker, ik heb er € 101,- voor betaal (1 euro staat voor symbolisch bedrag van 'zaken doen').
Dus gitaar + case + inbussleutels.
Maar vertel... Hoe zijn jouw ervaringen met de Yahama 612A???
Ik heb de gitaar nadat ik deze gisteren had gekocht, pas vandaag een en ander gemodificeerd. Zo heb ik de floyd rose naar beneden gezet met ongeveer 0,3 mm.
Tevens de tremelo (brugstuk) heb ik ook verlaagd.
Dit heb ik dus expres gedaan, zodat de solo sneller gepakt kan worden.
Ook heb ik dunnere snaren genomen (geen idee wat erop zat, maar zou me niks verbazen als het 0.11 of 0.12 zijn geweest - veeeeeelste dik voor mij, dus heb er gelijk 0.09 setje erop gezet).
M'n neefje staat ook hier in het voorstellen-forum (zijn naam is allonso1990).
Laatst gewijzigd door joeys; 17 augustus 2008 om 01:11
ik heb geen eigen topic aangemaakt in stel jezelf voor he joey ik sta wel in dit topic leuke gitaar in ieder geval! watvoor actieve elementen zijn het eigenlijk? geen emg's?
Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
Amp: Brunetti MC2
Zitten gewoon Yahama actieve elementen erin.
Yahama? , bedoel je mss Yamaha?
Guitars: Ibanez S540 Custom & Fender Stratocaster & LC Comet MK1 & Gibson LP Studio '96
FX: Crybaby, Ibanez '81 TS808, T-REX Fuzz, TC Electronic Flashback & MXR Micro Amp
Amp: Brunetti MC2
Poef, klap op m'n kop... Beetje dyslexie heb ik of zo...
Ja, ik bedoelde Yamaha.
Dat is 'm... De middelste!
De linkse (rode) is een Segovia stratocaster.
Ik ben een hele tijd wezen zoeken aan informatie over deze gitaar. Maar nergens op internet kan ik fatsoenlijk informatie erover vinden.
Weet iemand toevallig meer info over dit gitaartje?
Er zit een floating tremelo, toplock en een humbucker (vreemd voor een stratocaster model? Want je ziet ze niet vaak, behalve op exclusieve modellen van strats).
Laatst gewijzigd door joeys; 22 augustus 2008 om 20:03
Favorieten/bladwijzers