Ik heb geen idee waar dit topic thuis hoort, het gaat over een versterker; dus dan maar versterkers? Sorry als hij fout staat!
What to do! Jah; ik zit met een probleem wat me erg bezighoudt.
Al maanden heb ik een Rivera Chubster te koop staan. Deze was niet helemaal in orde en heb hem bij mijn amp-reperateur volledig laten repareren. Dit werd een enorm dure reperatie, maar hij is volledig in orde gemaakt.
Het enige was dat de footswitch nog niet werkte, dit omdat dit arbeidsintensief werkje ik zelf kon doen en om zo wat kosten te besparen.
In ieder geval; ik heb de amp niet meer aangraakt (tis absoluut niet mijn mainamp). Nu wilde iemand de versterker kopen. Prima; alleen had de footswitch nog niet 'gemaakt'. Deze meegegeven met de mededlinge dat hier even naar zou moeten worden gekeken. En dat in geval van interne problemen hij mij moest bellen zodat mijn reperateur (garantie) er naar kon kijken.
2 dagen later krijg ik een telefoontje. De amp zou volgens zijn reperateur absoluut niet in orde zijn, intern een chaos, niet kloppen volgens schema's etc. Iets wat mij (en mijn reperateur) zeer sterk lijken. In ieder geval wil hij nu zijn geld terug. Prima; maar ik wil eerst kijken wat intern aan de hand is, niet dat zij dalijk iets kapot hebben gemaakt en ik er weer mee zit.
Nu wordt er dus over en weer gemaild; nette mails van mijn kant, met begrip, goed beargumenteerd en wil hem tegenmoet komen (vanuit Tilburg werk afzegggen om de amp op te halen in Heerlen). Er wordt naar mijn kant uit gedreigd, botte mails en nu met rechtzaak..
Hoe los je zoiets op? Is mijn 'eis': ik wil eerst mijn reperateur ernaar laten kijken vorodat ik actie onderneem. zo belachelijk?
Favorieten/bladwijzers