Wat zijn de maten? Misschien kunnen we helpen zoeken...Oorspronkelijk geplaatst door Mi-J'Den
Wat zijn de maten? Misschien kunnen we helpen zoeken...Oorspronkelijk geplaatst door Mi-J'Den
Hey,
Eindelijk ben ik er dan weer, nadat ik een hele diepe dip in m'n burn-out had en een maand bijna alleen maar plat heb gelegen.Vandaar dat het dus zo lang heeft geduurd voor ik hier weer verder post.
@Harold: Thanx!!! Had ik zelf nog niet eens aan gedacht.
De maten van het board zijn: 51(B) x 40 (D) x 12 (H) cm.
Ik zat te denken aan 2 cm hardschuim rondom, en noppenschuim in het bovendeksel. Ook kan het board niet dieper dan 2cm in de case liggen omdat anders de powercon er niet meer in kan. Ik heb geen idee wat de min. diepte van zo'n case is met vlindersloten, maar daar moet dan maar wat extra hardschuim in.
Kortom: ik zoek een case met binnenmaten 55 x 44 x 16.
En dan nu nog wat foto's:
Klitteband aangebracht: éérst goed ontvetten, dan blijft het goed zitten, zelfs op het rubber onder de Boss-pedaaltjes
Board:
Pedaaltjes:
Close-up van powercon, schakelaar en adapter:
![]()
Mijn complimenten, hij ziet er erg strak uit!
1 vraag: Waarom heb je een ns-2? Je hebt maar 1 drive, lijkt mij persoonlijk een beetje overdreven om de daar een ruisonderdrukker op te knallen..
Tnx.
Ik weet niet in hoeverre het aantal drives wat zegt over of je een noise-gate nodig hebtIn mijn geval is het denk ik de combi van DS-1 en Morley over een 16w oefenversterkertje, die zorgt voor heel veel sssssssssshhhhhhh. Daarom dus een NS-2 aangeschaft.
die kun je gewoon bestellen bij thomann of andere grote duitsers.
SPAM & dus ook te koop; Lexicon MPX-1 G2 + R1 foot controller
Ruil/inruil en dus ook gezocht: hmmm...
mischien een audio zaak? speciaal voor geluid, of iets wat met licht te maken heeft.
die hebben waarschijnlijk powercons in overvloed
oke mischien geen zaak voor licht![]()
Favorieten/bladwijzers