-
je moet je gevoel voor humor en je relativerings vermogen ook behouden als je hier rondhobbelt denk ik
vergeet niet dat heel veel van de mensen hier nog heel jong zijn
ik denk dat communicatie tussen mensen die boven de dertig zijn (of zelf veertig of ouder zoals han en ondergetekende haha) anders verloopt dan tussen twaalf, dertien jarigen ,
ik zie hier echt mensen van alle leeftijden, heel jonge kids die hun passie voor de gitaar net zo belangrijk vinden maar zich ook nog wat meer uit de tent laten lokken
mensen van 16-25 jaar die volop in de opbouwfase zitten van hun leven.
in bands spelen, uitgaan, met drugs en drank leren omgaan..
en de oude seikerts zoals ik, die al braaf pappie of mammie zijn en daarnaast niet zonder muziek kunnen.
veel van het geblaat is niet meer dan dat, GEBLAAT. natuurlijk zijn er grenzen aan het toelaatbare. maar er zijn ook grenzen aan de tuttigheid
ik moest ook wel wat wennen aan sommig taalgebruik..maar als je daar doorheen leest hebben we allemaal 1 ding gemeen, liefde voor muziek
en er is ook best veel warmte naar elkaar kijk maar eens in het dieptepunt topic
maar er is wat meer consideratie als je vader , moeder broer of zus doodziek is of overlijdt dan wanneer je in een plasje kots wakker werd na een nacht doorhalen
de kritiek kan hier redelijk ongezouten zijn ja..vooral als mensen dan ook nog niks willen aannemen van oude rotten en anderen die verdomde goed weten waar ze over praten
opscheppen wordt afgestraft zielig doen ook
maar als ik van 1 foum zeker weet als ik er muziek van mij of mn band neerzet, dat ik de waarheid hoor , waar ik van kan leren, dan is het dit forum
ik vind t hier best leuk
Regels voor berichten