Toen ik hier pas kwam viel ik van de ene verbazing in de andere. Het was een anarchistische losgeslagen bende en vergeleken met andere forums waren die andere forums watjes en mietjesforums.
Maar gaandeweg leerde ik de mensen beter kennen en bleek dit niet alleen een van de drukste forums, maar ook een van de leukste. Nog steeds gaat het regelmatig ongeveer alle perken te buiten, maar als je weet wie je tegenover je hebt wordt het een stuk eenvoudiger.
Orpheo (we noemen man en paard) is in feite een best mannetje, helemaal niet dom en hij kan heel veel en weet heel veel. Maar hij heeft nogal erg vervelende dingen meegemaakt in zijn jeugd en dat maakt dat hij af en toe met gierende banden de bocht uitvliegt en keihard tegen iemand opknalt.
Dat wordt uiteraard niet getolereerd en dan krijgt hij een geheel gratis en goed verzorgde vakantie.
Als je hier wat langer rondhopst ga je het anders zien en beter begrijpen. Dit is in feite een heel goed forum met erg veel behulpzame mensen, maar hier en daar kom je wat vreemde figuren tegen en dat maakt het ook weer spannend.
Ik hoop dat je blijft.
Favorieten/bladwijzers