Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Weergegeven resultaten: 1 t/m 10 van 34

Threaded View

Senior Member

Standaard

Hee HertogJan,

heb je helemaal gelijk in! Ben ook naar de winkel geweest zonder enige voorstudie, en gekeken wat ik leuk vond. Maar ging toen vooral testen op speelbaarheid en geluid. Heb zeker naar de kleuren gekeken, maar helaas niet naar de benamingen ervan.

Nu doet het 'probleem' zich voor dat ik 'm via een particulieren (maar zeker een ervaren!) gitaarbouwer ga bestellen. Hij kan het zich alleen niet veroorloven een paar in te kopen, of 'm terug te brengen als ik de kleur toch niet zo leuk vind. Rede dat ik het bij hem doe trouwens is omdat hij a. niet heel erg duur is, en b. hij besteld 'm via een muziekwinkel (kennis van 'm) als ie daar binnen komt gaat ie kijken, is er iets niet naar z'n zin (bijv. neck oid) stuurt ie 'm terug. Zo ben ik zeker dat ik niks verkeerds koop. Tuurlijk, het is een Gibson dus zal wel goed zijn, maar ik hoor toch af en toe dat er iemand een dure gitaar heeft gekocht waar een aardige afwijking inzit. Vooral grote zaken controleren dr shit niet, zetten het gewoon neer (en logisch, wordt toch wel verkocht) Of misschien met het vervoer/winkelpersoneel/testende klanten slecht mee omgegaan...alles kan

Nu is de meest nabije, redelijke muziekwinkel bijna een uur rijden. Ik ga ze zeker nog in het echt bekijken, ga niks bestellen vanaf een foto, maar wil het liefst alleen nog maar te gaan kijken om het zeker te weten, en dat ik me niet daar nog hoef te orienteren zegmaar.

Maar je hebt helemaal gelijk hoor, maar hoop dat je m'n situatie nu begrijpt...
    Laatst gewijzigd door Highway49; 25 juni 2008 om 23:51

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten