Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 4 van 4 EersteEerste ... 234
Weergegeven resultaten: 31 t/m 37 van 37
  1. #31
    Senior Member
    Geregistreerd
    5 september 2007
    Berichten
    1.028

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jplm
    Die komen toch hopelijk niet op dezelfde avond als Neil? Ik bedoel, ik kan een hóóp hebben, maar alles heeft een limiet!

    Groet, Jan.
    Voor ome Neil wil ik wel vooraan staan, maar vlak de Bangles niet uit. Jaaaren geleden stonden ze op Parkpop in Den Haag en de meiden speelden daar best een lekkere en stevige set.

  2. #32
    Senior Member
    Geregistreerd
    28 februari 2008
    Locatie
    twenthe
    Berichten
    455

    Standaard

    sjonge jonge, als je sommige affiches voor optredens ziet waan jeje in de jaren 70.
    nog een wonder dat wishbone ash er niet staat, en genesis, wiedervereinigt met peter gabriel natuurlijk.......

    wanneer speelt slade trouwens weer eens in nederland.........

    neil young, daar hoor je de laatste jaren alleen maar heel vervelende dingen over en van, zijn platen zijn echt al 30 jaar totaal niet meer boeiend, ik snap echt niet wat mensen daar nog aan vinden, terwijl ik toch echt wel een bewonderaar ben.........

  3. #33
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    WIEËRT
    Berichten
    810

    Standaard

    Geen Wishbone maar wel TED NUGENT

  4. #34
    Senior Member
    Geregistreerd
    20 januari 2004
    Locatie
    In The Shadows
    Berichten
    20.026

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hansli
    sjonge jonge, als je sommige affiches voor optredens ziet waan jeje in de jaren 70.
    nog een wonder dat wishbone ash er niet staat, en genesis, wiedervereinigt met peter gabriel natuurlijk.......

    wanneer speelt slade trouwens weer eens in nederland.........

    neil young, daar hoor je de laatste jaren alleen maar heel vervelende dingen over en van, zijn platen zijn echt al 30 jaar totaal niet meer boeiend, ik snap echt niet wat mensen daar nog aan vinden, terwijl ik toch echt wel een bewonderaar ben.........
    Sorry hoor, maar luister eens naar, Freedom ('89) Ragged Glory ('90) Harvest Moon ('92) Unplugged ('93) Are you Passionate (02)...
    Tussen zijn werk van d afgelopen 30 jaar zitten echt nog wel pareltjes hoor... En ja mr Young zelf is een grillig persoon. De ene keer heel introvert en nukkig, de andere keer heel open, grappig en vriendelijk. Net een mens... De enige reden dat ik het met hem heb gehad wat live optredens betreft zijn de belachelijk hoge prijzen voor zijn concerten, terwijl hij vroeger juist altijd zo tegen die hoge prijzen was en er echt was voor zijn fans... nu is het gewoon cashen voor Neil Young...

  5. #35
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    WIEËRT
    Berichten
    810

    Standaard

    Neil Young brengt geen twee maar drie voorprogramma's met zich mee.
    Hierdoor is de aanvangstijd opgeschoven.
    Zie voor verdere details de site: www.bospop.nl
    Ook is er een wijziging in het optreden van Steve Lukather:
    Niet op zondag maar op zaterdag.

    Details van de site:

    Wijziging programma: Steve Lukather & Neil Young
    De line up voor Bospop is praktisch af. Door een foutje in de programmering was Steve Lukather per abuis in de planning van zondag 13 juli opgenomen. Hij zal echter niet op zondag maar op zaterdag acte de presence geven. Dit houdt in dat er op zondag nog gezocht wordt voor een aanvullende act.

    Verder heeft Neil Young aangegeven dat hij graag drie voorprogramma's op vijdag 11 juli wil hebben. Dit houdt in dat het programma en daarmee ook het tijdschema zal worden uitgebreid. Het festival zal vrijdag om 18.00 uur starten, dat is één uur eerder dan gepland en op tickets staat aangegeven. Het festivalterrein zal deze dag dan ook al vanaf 17.00 uur toegankelijk zijn. Er wordt op dit moment intensief onderhandeld over de genoemde drie supports. Deze zullen op korte termijn worden aangekondigd.

  6. #36
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    WIEËRT
    Berichten
    810

    Standaard

    Everest, Ryan Bingham en the Waterboys support bij Neil Young

    Voor het concert van Neil Young in Weert zijn drie support acts bevestigd. Voorafgaand aan het concert van de Canadese singer-songwriter treden Everest, Ryan Bingham en The Waterboys op. De kaartverkoop voor het concert is reeds gestart.

    Everest is een indie alt-country band afkomstig uit Los Angeles bestaande uit ex-leden van ondermeer Sebadoh, the Folk Implosion, en John Vanderslice. Vorige week verscheen hun debuut album ‘Ghost Notes’ op Neil Youngs eigen label Vapor Records. Door zijn schuurpapieren stem wordt singer-songwriter Ryan Bingham & the Dead Horses vaak in één adem genoemd met Captain Beefheart, Tom Waits en John Mellencamp. Zijn laatste album ‘Mescalito’, eind vorig jaar verschenen, kenmerkt zich door een mengeling van rock, blues, country en Mexicaanse invloeden. The Waterboys worden wereldberoemd met het nummer ‘The Whole Of The Moon’ van hun derde album ‘This Is The Sea’. Andere bekende nummers van de band zijn ‘Don’t Bang The Drums’ en ‘Fisherman’s Blues’. Begin 2007 verscheen hun twaalfde album ‘Book Of Lightning’.

  7. #37
    Senior Member
    Geregistreerd
    30 maart 2007
    Locatie
    WIEËRT
    Berichten
    810

    Standaard

    Haast je want de tickets zijn bijna op..................

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top