uitleg:...moet het logo dan zo groot als een 4 x 12 zijn?!
Ik houd van bescheiden, da's alles..
uitleg:...moet het logo dan zo groot als een 4 x 12 zijn?!
Ik houd van bescheiden, da's alles..
Het heeft niet (altijd) met grootte te maken maar met een bepaalde herkenbaarheid. MARSHALL herken je van verre ookal kan je het niet lezen. De outlines zijn zo herkenbaar. Als gitarist probeer je toch altijd even te kijken waarover ze spelen. Ik merk dan dat sommige logo's/beeldmerken slecht herkenbaar zijn en andere zeer duidelijk.
Te koop: Modtone Powerplant (+1 9V AC uitgang)
Klopt het logo van Marshall was altijd geod herkenbaar. Totdat er andere merken kwamen met een zelfde uitstraling. Zo stond ik eens achter in een zaal te kijken en meende een Marshall te zien, vond hem wat vreemd en het bleek bij nader inzien dan ook geen Marshall maar een Bogner...Oorspronkelijk geplaatst door Jan Buurman
![]()
Jarenlange zichtbaarheid op podia en in de media v/e logo/merknaam maakt natuurlijk ook zeer veel uit...
Anyway:
Winnaars zijn uitgekozen, opzet tijdelijke nieuwe website + logo-wedstrijd-uitslag gisteren gezien, wordt (als alles meezit) vanavond ge-upload.
Zo, nu even wat postzegels op die koelkasten, broodroosters en broodmachines plakken![]()
haahh! ik ben zeer benieuwd... moet alleen straks werken.....![]()
----
// City Of Life //
Ok, (tromgeroffel), klikker de klik naar de homepage van
CMW amps.com
De website is tijdelijk in 'n nieuw jasje gestoken, het nieuwe logo is bijna gereed (Gio is 'm aan het verfijnen en zorgt ook voor de aanlevering in diverse formaten, gewoon 'n top gozer!!!) en dan komt ie op de uiteindelijke nieuwe website en CMW amps.
Andere winnaars zijn net gePBt.
veel dank voor alle input hier en ook richting de mods van GN!
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 17 juni 2008 om 18:47
gefeliciteert schizo, was wel te verwachten natuurlijk
maar wat is nou de winnende inzending???
Goeie site Chris! Veel duidelijker en simpeler dan de oude vind ik![]()
Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers
w00h00t![]()
Ik vind je site er heel erg mooi uit zien. Beter dan de vorige![]()
Nu ben ik ook wel benieuwd welk logootje het geworden is!
Gefeliciteerd winnaars.
Favorieten/bladwijzers