Te weinig volume?!?! Sjezis
Maar bedankt man!
Met de OCD ervoor is het trouwens ook gaaaaf, snoeihard rocken.
Te weinig volume?!?! Sjezis
Maar bedankt man!
Met de OCD ervoor is het trouwens ook gaaaaf, snoeihard rocken.
Die van Rick is beduidend luider (oa. 'n MM uitgangstrafo ipv. 'n Shinrock exemplaar) maar 't heeft natuurlijk ook oa. te maken met het volume v/d drummer v/d band bij amps onder de 25 Watt. Hoeveelheid speakers en het rendement v/d desbetreffende speakers bepalen ook nog eens het uiteindelijke volume.Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8
Greez uut Vluut'n!
Ps Ben er trots op dat "gear-freak" R8de eerste SC ooit heeft!
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 11 juni 2008 om 17:21
Onze oude drummer is natuurlijk niet bepaald een watjeOorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Maar het grootste probleem was vooral de zang. Zit in hetzelfde frequentiebereik. De SC moet dan echt vol open. Maar misschien moet ik eens kijken of ik mijn SC kan laten 'modden'. Chris, weet jij iemand die goed is in het modden van SC's
![]()
Ik ben er trouwens ook erg trots op dat ik het 1e exemplaar van deze nu al legendarische versterker in mijn bezit hebAl is het alleen al vanwege de lange levertijd die de SC nu al heeft :P
Coole amp voor een coole gast.
Ik heb gesproken.
Eigenaar Holy Cow straps.
Benelux sales voor Tokai, Koch, Lakland.
Thanks Marc! Niets aan toe te voegen![]()
![]()
Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8
De SC van Rick is "breder" qua freq.bereik en luider.....
en de SC is natuurlijk gevoiced op het zangbereik van Robert Plant en de zangeres van AT7
Ok!Oorspronkelijk geplaatst door Les Paul R8
Lange levertijd is gewoon balen....
Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 12 juni 2008 om 10:26
rick je PM box is vol
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
nietus!!!!
net nog wel....
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Favorieten/bladwijzers