Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 3 van 10 EersteEerste 12345 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 30 van 100

Standaard

Geen idee hoe het in amptaal gezegd word, maar ik vind het net ietsjes iel worden dan. Sizzle AAN is de shit

Banned

Standaard

Wat heerlijk simpel is dat ding zeg. Inpluggen en gááááááánnnnnn.... Als ie klinkt zoals ie eruit ziet....

Standaard

boeh dat klinkt allemaal wel heel geil..

Maar om weer even op z'n nederlands nuchter te zijn; wat moet zoiets kosten?

Standaard

ik moet toch snel dan ns bij nlmuziek dat cmw ampje gaan testen, als iedereen er zo optimistisch ervan is ben ik wel benieuwd of dit komt door de amp zelf of doordat een forumlid hem heeft gemaakt

ik vind m er wel geinig uitzien
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
    ik moet toch snel dan ns bij nlmuziek dat cmw ampje gaan testen, als iedereen er zo optimistisch ervan is ben ik wel benieuwd of dit komt door de amp zelf of doordat een forumlid hem heeft gemaakt

ik vind m er wel geinig uitzien
    Wat denk je zelf pannekoek?

Wat het heeft gekost gaat jullie geen fluit aan PM Chris maar.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ricktekent
    Wat denk je zelf pannekoek?

Wat het heeft gekost gaat jullie geen fluit aan PM Chris maar.
    tot nu toe heb ik nog geen mening erover, ik ga er pas echt iets over zeggen als ik m daadwerkelijk getest heb, wat de 1 helemaal geweldig vind kan ik weer ontzettend kut vinden en visa versa
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door pimmetje Bekijk bericht
    Kan je bij friezen sowieso dat verschil in toestanden van ontbinding ruiken?

Senior Member

Music

Wat betreft de sizzle-switch: bij Robbert en ook als ik zo'n amp gebruik staat ie (ook) altijd aan maar als ie uit staat heb je wat minder/nauwelijks randje en 'n iets rondere sound bij het clean-draaien met je gitaarvolumeregelaar(s)*, ik wil voor de uiteindelijke produktie-modellen nog wat verder ontwerpen wat dit betreft en misschien nog 'n extra gain-functie.
    * je kan 'm dan (imho) volledig clean draaien

@Pannekoek

Ik vermoed dat ricktekent hier op reageerde:
    "door de amp zelf of doordat een forumlid hem heeft gemaakt"?

'k Was al met amps bezig voordat internet bestond en NLM zet natuurlijk niet zo maar wat neer in hun winkel (hoewel ie natuurlijk zeer apart er uit ziet, ha ha).

Als jij in de heavyrock/metal/etc.-hoek zit dan is die Zeppo waarschijnlijk niet je ding, daar moet je andere (CMW) amps voor hebben....

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    De StudioCage is gebasseerd op 1 v/d SuproCircuits die ik qua schema's 'n aantal jaren geleden kon vinden. Jimmy Page heeft op 'n aantal albums en voor de solo van "Stairway to heaven" een Supro versterker + Telecaster gebruikt maar heeft nooit willen zeggen welk model. Veel Supro-circuits-geprobeerd en deze vond ik behoorlijk dicht in de buurt komen, er zitten natuurlijk wat CMW-tweaks in en andere buizen/trafo's.
    De Thunderbolt 15 inch zeggen de meeste stemmen, dezelfde amp die Setzer gebruikte voor een van zijn laatste albums.
    De BJF honnybee is erop gebasseerd. Tis een raadsel waarom ze met die produktie gestopt zijn gezien de prijzen die er op ebay voor betaald worden.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
    De Thunderbolt 15 inch zeggen de meeste stemmen, dezelfde amp die Setzer gebruikte voor een van zijn laatste albums.
    De BJF honnybee is erop gebasseerd. Tis een raadsel waarom ze met die produktie gestopt zijn gezien de prijzen die er op ebay voor betaald worden.
    TB15 komt in de buurt maar niet genoeg imho, hoorde laatst 'n ander model door 'n zeer serieuze Page-minded-gitarist genoemd worden (geen schema van bekend) en ben zelf v/e wat ander model uitgegeaan. De meeste Supro's hebben wel 'n aantal basis-overeenkomsten.

Jester Enterprices, als ik me niet vergis, had ook 'n tijdje 'n Supro/Valco/Oahu- achtige amp op de markt.

De Sizzle © - functie is 'n eigen ontwerptweak en komt in geen enkele originele Supro/Valco of andere amp voor zover ik weet.
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 10 juni 2008 om 02:46

Senior Member
    Blog Entries
    1

Standaard

@ Chris, kun je mij eens de prijs Pm-en?
    ----

// City Of Life //

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten