you just made my day!!!!![]()
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
you just made my day!!!!![]()
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
mijn bandje: www.piggyandtheperverts.nl
Als ik Chris was, zou ik afstappen van de afkorting maar echt een merknaam bedenken. Een vloeiende, goedklinkende naam zegt meer dan een afkorting. Let wel, de afnemersgroep bestaat uit gitaristen, die zijn conservatief en voor het grootste deel mannelijk. Denk bij het ontwerp van een logo dus ook aan automerken en hun logo's (ja, lach maar). En een script-logo is voor de doelgroep ook herkenbaarder dan een paar losse letters.
Dat Philips is afgestapt van hun beeldmerk, is m.i. een goede keuze geweest. Je geeft zelf al aan dat je dat beeldmerk kent van hun buizenradio's. M.a.w. door dat beeldmerk krijg je anno nu een stoffig imago, hoe vooruitstrevend je ook bent met je producten. En wat moet je doen om van dat imago af te komen? Juist, van je beeldmerk afstappen. De letters Philips kunnen prima zonder beeldmerk, kijk maar eens goed naar het lettertype.
Oorspronkelijk geplaatst door dml
Ja, een anagram van zijn naam ofzo!
Crisis Menu Wish Amps
geintje
Logo's posten!
Merknaam veranderen is nu niet haalbaar, CMW naam wordt al 11 jaar gebruikt.
hebbertOorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
heb je er nog niet genoeg?![]()
Ik vind die badges van ricardo(?) en dat embleem van skietsmeister nog de twee vetste ontwerpen. Alleen denk ik dat die emblemen van ricardo net iets vetter zijn, iets levendiger.Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
Heb 'n aantal op het oog maar voor dat dit te gekke topic verzandt in gedoe over namen of werkwijzen van reclameburo's is het beter om lekker te tekenen/etc. en te posten![]()
Ja, en? Denk je dat jouw klantenkring je opeens niet meer kent als je de naam verandert?Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
Geen enkel probleem mee.Oorspronkelijk geplaatst door dml
![]()
Ibanez as200/Ibanez silverseries strat -> Lex Bos Superdrive IV-> Wampler Analog Echo-> Barber launchpad-> ac30
Hahahaha, en als beeldmerk neme men een crusifix.
De metal-amps van Christa krijgen hetzelfde beeldmerk, maar dan ondersteboven.![]()
Favorieten/bladwijzers