Print 'm uit en hang 'm overal op! (high res versie)
Klik hier om direct naar de voorinschrijvingspagina te gaan!
Print 'm uit en hang 'm overal op! (high res versie)
Klik hier om direct naar de voorinschrijvingspagina te gaan!
Laatst gewijzigd door Gitaarbouwer; 22 april 2008 om 20:08
Hoe gaat dat met bezoekers die een gitaar mee willen nemen? Is er ergens een plekje waar die tentoon gesteld kunnen worden? Hoe gaat dat in z'n werk?
Wel vreselijk gepland... Dan sta ik nog met mn duffe kop op t festivalterrein in landgraaf!
inderdaad, rage against the machine gaat voor, sorry.
Gibson ES 335 Studio '91 | Fender Telecaster Pink Paisley '85 | Gibson J35 | Vox AC10
Je kunt gewoon je zelfbouwgitaar meebrengen. Er zijn voldoende tafels aanwezig waar je je gitaar kunt tentoonstellen. Je hoeft geen plekje op een tafel te reserveren ofzo. Breng wel je eigen gitaarstandaard mee! Bovendien wordt aan de kassa gevraagd of je wilt meedoen aan de verkiezing van de mooiste gitaar van de Gitaarbouwersmeeting. Je ontvangt dan een genummerd label, dat je aan je gitaar hangt. Dit nummer wordt door bezoekers op het stemformulier ingevuld, aan de hand waarvan uiteindelijk de winnaar bepaald wordt. Je kunt met max. één gitaar meedoen aan de verkiezing. Dit is bedoeld om de strijd zo eerlijk mogelijk te houden.Oorspronkelijk geplaatst door niekb
Ja, dat komt inderdaad niet zo lekker uit. Bij het plannen van de datum (anderhalf jaar geleden) heb ik nog zo gezocht naar eventuele andere evenementen op die dag, maar toen niets bijzonders kunnen vinden. Wat dat betreft hebben ze Pinkpop wel erg beroerd geplandOorspronkelijk geplaatst door Realeigo
![]()
![]()
Laatst gewijzigd door Gitaarbouwer; 4 mei 2008 om 18:07
Na twijfel daarnet toch maar besloten om af te reizen hiernaar toe.Vooral dat er wat webshop winkels mee doen heeft mij de doorslag gegeven,
jj![]()
![]()
![]()
![]()
To Quo or not To Quo....The Status Quo will rock forever all over the world...again and again.
Precies. Vorige keer mijn protemonee vergeten, dat zal deze keer niet gebeuren. Zoek nog een mooie telecasterbrug en wat ander tele spul.Oorspronkelijk geplaatst door jan jansen
Aanbod: ik kom vanuit Wijk bij Duurstede, mochten er mensen oostelijk van Utrecht willen komen en geen vervoer hebben, dan is er wellicht een omweggetje te plannen. Doe maar een PM bij interesse. Hoeft dus niet direct op de route te liggen.
Eindelijk een beetje lente!
dit jaar kom ik zeker!
lijkt me leuk, wel een eindje weg maar daar heb ik het voor over![]()
Favorieten/bladwijzers