Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 9 van 9 EersteEerste ... 789
Weergegeven resultaten: 81 t/m 90 van 90

Standaard

het enige wat de CMW amps nog missen (imho) is een mooi logo, een of ander stoer grafisch design. Dat plaatje met "cmw amps" is wel lekker leesbaar, maar t kan vast veel mooier.

ideetje...laat alle gitaarforumers een logo ontwerpen, hier posten en een verkiezing houden.

is t wat???
    A good amp will treat you better than any girlfriend, because it's easier to pick up, it screams louder and it shuts up when you take your plug out.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Erik70
    het enige wat de CMW amps nog missen (imho) is een mooi logo, een of ander stoer grafisch design. Dat plaatje met "cmw amps" is wel lekker leesbaar, maar t kan vast veel mooier.

ideetje...laat alle gitaarforumers een logo ontwerpen, hier posten en een verkiezing houden.

is t wat???
    +1!

't Goede nieuws: 'n zeer toffe mede-GNetter gaat er mee aan de gang maar (en dat ligt aan mij) ik moet nog steeds de basis-schets opsturen...

edit: je onderschrift is GRANDIOOS goed!!!

latere edit:
    Er is nu ook 'n CMW logo ontwerp wedstrijd !
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 11 mei 2008 om 11:02

Dictator

Standaard

Topic is gesplitst.
    Gezocht: Ibanez DE7

Senior Member

Standaard

Wat n klerelijer die david!

(zie dieptepunt topic!)

Senior Member

ideetje !

Marten,

David speelde gisteren over 'n door de band gehuurde stack/etc. ivm. vervoer/etc. en hij vertelde vanmiddag dat hij de Plexi + erg miste qua sound en feel. In de r&r-wereld lopen dingen vaak (net iets) anders dan gepland/verwacht/etc.

Volgende gig waar David ook weer meespeelt:

5 juni in Paradiso met de Plexi +!

Senior Member

Standaard

Paradiso is te ver weg

Standaard

Hey Chris, ik ben vandaag voor het eerst bij Nederland Muziek geweest sinds ze zijn verhuisd naar de radioweg. Ik heb daar een pedaal getest op jouw zeppo amp, en ook al is dit het plexi plus topic, die zeppo klinkt errug fijn!

Succes met het logo!
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door peter_heijnen
    Hey Chris, ik ben vandaag voor het eerst bij Nederland Muziek geweest sinds ze zijn verhuisd naar de radioweg. Ik heb daar een pedaal getest op jouw zeppo amp, en ook al is dit het plexi plus topic, die zeppo klinkt errug fijn!

Succes met het logo!
    Dank je!

David H. vertelde op weg van A'dam naar Almere dat NLM vroeger ergens anders was gevestigd en bij NLM hangen ook wat foto's van een oude vestiging van hun.

We moeten binnenkort weer eens mailen/wat afspreken, dat ene Lou Reed nummer zou te gek gaan over de Plexi + qua sound... over +/- 2 weken is m'n werkplaats vernieuwd.

mVg/fijne feestdagen!

Chris
    Laatst gewijzigd door Chris Winsemius; 11 mei 2008 om 21:10

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Chris Winsemius
    We moeten binnenkort weer eens mailen/wat afspreken, dat ene Lou Reed nummer zou te gek gaan over de Plexi + qua sound... over +/- 2 weken is m'n werkplaats vernieuwd.

mVg/fijne feestdagen!

Chris
    Half juni is de tour afgelopen en dan kom ik zeker graag in de nieuwe werkplaats luisteren hoe die solo over de plexi+ klinkt.
    Privacy is geen luxe. Het is een wapen waarmee mensen zich in de toekomst kunnen verdedigen tegen instanties en regeringen die niet langer handelen in het belang van het volk. Onder het mom van ‘terrorisme’ en ‘criminaliteit’ worden ons steeds meer vrijheden afgenomen. Het is tijd om dit een halt toe te roepen.

Senior Member

Standaard ivm. logo-wedstrijd

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
    hij klonk heel erg lekker!
    onthulling niet gezien, hij stond er gewoon.

hier nog maar ff onthullen dan?

Ivm. de logo-wedstrijd: dit is de Plexi + met het huidige logo.

Detail frontpaneel:

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten