Welkom op het GitaarNet.
+ Reageren op discussie
Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 11 t/m 14 van 14
  1. #11

    Standaard

    Kijk anders ook eens op webstrings.com
    Ze verkopen er ook 7snaarsetjes.
    Enorm goedkoop! (En goed genoeg voor mij, ik eis niet zoveel van snaren)

  2. #12
    Senior Member
    Geregistreerd
    23 februari 2007
    Locatie
    Arnhem
    Berichten
    5.762

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door De Beer
    Ik doe het altijd, standaard setje 'd adardio met een extra .056 voor de 7 snaar.

    Eigenlijk koop ik een doos EXL110 (10 setjes) en een stuk of 3 a 4 losse .056's meestal goed voor een jaartje op een x aantal gitaren.

    Ik vind het een matige zaak als ze (zeker deze maat) snaren niet los verkopen, dan moet je je wel aan die overpriced 7string setjes beperken.
    Maar goed ik ben er nog niet tegenaan gelopen dat ze ze niet hadden. (Feedback R-dam, Citymusic Alphen a/d Rijn)
    hm, dan heb ik alleen maar kutzaken in de buurt... ik koop m'n snaren eigenlijk altijd bij een gast (particulier( in 't dorp die echt asociaal veel snaren altijd op voorraad heeft liggen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door AcOuStiC-GuItAR FREAK
    DOEI STELLETJE VIEZE PIEMELS!!!!!!!!!!
    Burny Les Paul Custom | Fender Baja Telecaster | Seagull S6 | Art & Lutherie Wild Cherry | Vox Night Train 15 | Roland Cube 10GX | Korg Kross 61

  3. #13
    Senior Member
    Geregistreerd
    12 augustus 2007
    Locatie
    Vught
    Berichten
    2.339

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Mess
    Kijk anders ook eens op webstrings.com
    Ze verkopen er ook 7snaarsetjes.
    Enorm goedkoop! (En goed genoeg voor mij, ik eis niet zoveel van snaren)
    Die site doe ik even in mijn favorieten

  4. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Romain1988
    Thanks voor de reacties! Ik ben bij dirk witte, dijkman en sacksioni geweest en geen van allen doet 1 losse snaar weg. Volgens mij hadden ze zelfs alleen nog maar .52jes..
    Ik hoorde dat guitarstrings.nl binnenkort hun assortiment gaan uitbreiden, hopelijk zit daar iets bij^^ Bovendien als een van jullie er nog 1 thuis heeft liggen koop ik hem graag over (als hij nog nieuw is en van een degelijke kwaliteit)
    Ik weet niet wat je bij Dirk Witte gevraagd hebt...maar we hebben daar bakken vol met losse snaren, die kun je gewoon los kopen, we hebben ze zelfs van 0.52 tot 0.62, kost 2,70 euro
    Laatst gewijzigd door Dastard; 10 mei 2008 om 22:22

 

 

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten

  • Je mag geen nieuwe discussies starten
  • Je mag niet reageren op berichten
  • Je mag geen bijlagen versturen
  • Je mag niet je berichten bewerken
  •  
Back to top