Je doet je naam eer aan.
Leuke test, zeker een toevoeging op dit forum!
Alleen, ikzelf speel met een klein pedalboard, bestaande uit een: Boss DD-3, Boss RV-5, Boss GE-7, Boss DS-1 voor de amp. Ik merk ook niet veel verschil over het algemeen (als in: mindere geluidskwaliteit en minder volume), maar wel een duidelijk minder hoog in mijn geluid. In band/live situaties zal het verschil weliswaar klein zijn, maar ik denk toch dat dit verschil merkbaar is, en dat veel gitaristen dit toneverlies niet zouden willen. Ik ook niet eigenlijk.
Ik heb het echter specifiek over het hoog, in mids en laag merk ik weinig verschil.
Oh ja, niet onbelangrijk: mijn bekabeling is: George L patch, Tasker C128 signaal kabel en Spectraflex Vintage gitaarbabel.
Disclaimer: als ik dikkere signaalkabels neem en bijvoorbeeld een Fatsoflex of een Vovox A900 gitaarkabel kan het verschil wél minimaal zijn als jij beschrijft, maar dan zou het puur aan de bekabeling liggen en inderdaad niet aan de pedalen. Maar ik weet dus niet zeker of de door jouw gebruikte kabels meer of minder zijn dan mijn huidge kabels...
Het gaat me puur erom dat bepaalde frequenties toneverlies leiden, i.t.t. het totaalgeluid wat jij beschrijft (als ik het goed heb).

Met citaat reageren

Favorieten/bladwijzers