Oorspronkelijk geplaatst door oldgtarz.com
oooo is dit nog niet alles hahhahahahahaha moet jij niet naar een kliniek voor guitar junkies hahahanou nu je mij toch al gek heb gemaakt, ben ik benieuwd wat je dan als eendagsvlieg had
![]()
oooo is dit nog niet alles hahhahahahahaha moet jij niet naar een kliniek voor guitar junkies hahahanou nu je mij toch al gek heb gemaakt, ben ik benieuwd wat je dan als eendagsvlieg had
![]()
- Ibanez Bass - Active Soundgear
- Ibanez GRS 200 - Dimarzzio Super Distortion.
- Fender Ultra Strat 1998 - Seymour Duncan JB-4
- Status Graphite Energy Bass Headless 4 String
- Acoustische Klasieke Gitaar - Elixer String model.
- Ibanez AK85 DVS - George Benson Custom
- Gregg Bennet D6-CE
- PRS Singlecut 2006 Dark Cherry Sunburst
- Roland TDK-6 Drumstel
- KORG TR 61
- POD XT
- BOSS GT-5
1 elektrische (Fender Mex Strat)
1 elektro-akoestische (Takamine)
1 bass (Cort Actionbass)
En meer moet dat eigenlijk niet zijn...Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
Ziehier mijn collectie:
Fender USA Fat Strat
Fender MIM Classic '60 Tele
Fender USA Jazz Bass
Fender CIJ Jazzmaster
Epiphone Dot
Keiper 12-string akoestisch
Stagg 6 string akoestisch
Tatay Klassieke
Gomez Ukelele
Niet blijvers? Ik kan me naast stapels strats (vintage en reissue), een paar Valley Arts gitaren herinneren, een groene Guild Brain May (misschien 2 dagen gehad, was niet op te spelen), Gibson SJ-200 en J-200, Epiphone Emperor Regent, een MusicMan Silhoutte, wat Tele's, een BC Rich strat, Gibson Goldtop R4 en R7, een '57 Gibson ES-225T, PRS McCarty (3x), PRS Artist Ltd, PRS Custom 24 (2x dezelfde, met 7 jaar er tussen), twee PRS SingleCut's, een Gibson Les Paul Heritage Std '80, een Les Paul Std '95 en dan ga ik er vanuit dat ik nog wel wat vergeetOorspronkelijk geplaatst door DTmaster
![]()
Technisch gesproken...
Elektrisch:
Squier Pro Tone Stratocaster Transparant Green, gouden hardware, Korea 1997 (= het laat 90's equivalent van de Fender 60 Classic Player Baja Stratocaster nu... Een veel te goede strat voor zijn prijs)
Epiphone Supernova Union Jack, Korea 2001 (= Noel Gallagher signature) - vorig jaar Lowlands op het podium gezien, dus ik ben in goed gezelschap
![]()
Acoustisch:
Fender DG-22CE, Korea... 2000? (jaartal kan ik niet vinden), gouden hardware, blauw
Basgitaar:
Squier P-Bass Special, Indonesië, +- 2000 (ga het niet opzoeken en weet het niet 1-2-3 uit mijn hoofd).
Da's dus drie uit het Fender-kamp en een uit het Gibson-kamp.
Mogelijke gitaren in de toekomst: epi les paul, fender jap jaguar, fender baja strat, fende baja tele, prs ellender se, ibanez metal-gitaartje, fender jaguar hh, ibanez js-100 satriani, fender deluxe players strat... Dikke kans dat ik er maar een of twee aan ga schaffen, maar dit zijn behoorlijke kanshebbers. Zeker als ze blauw(/violet/paars) zijn. Tja... Ik houd van blauw. Dat helpt.
Laatst gewijzigd door MadSteven; 24 april 2008 om 02:35
Een basgitaar is trouwens ook een gitaar...
Epiphone SG special Model II uit china
Epiphone Dot 2007 china
Mobius Megatar 2001 USA
misschien in de toekomst nog een tele of een tweede SG maar dan een "Echte"
luxe luxe heb je ook gitaartjes die je echt als een goeie fles wijn behandeld, laten liggen en alleen mooi om naar te kijken want met zo'n collectie kan ik me voorstellen dat je er ook heeeeel zuinig op bent of ben je je echt een rock n roll figuur![]()
- Ibanez Bass - Active Soundgear
- Ibanez GRS 200 - Dimarzzio Super Distortion.
- Fender Ultra Strat 1998 - Seymour Duncan JB-4
- Status Graphite Energy Bass Headless 4 String
- Acoustische Klasieke Gitaar - Elixer String model.
- Ibanez AK85 DVS - George Benson Custom
- Gregg Bennet D6-CE
- PRS Singlecut 2006 Dark Cherry Sunburst
- Roland TDK-6 Drumstel
- KORG TR 61
- POD XT
- BOSS GT-5
Ik drink geen alcohol dus van wijn heb ik weinig verstand... En mijn gitaren staan gewoon ergens in een hoek klaar voor gebruik. Ben nooit echt voorzichtig met mijn gitaren omgegaan, zo lang de snaren, klank en de bespeelbaarheid goed zijn ben ik blij. Een krasje hier en daar boeit me niet zo. Ik koop ook eigenlijk nooit nieuwe gitaren, die eerste kras of deuk zit er dus meestal al in.Oorspronkelijk geplaatst door DTmaster
De eendags gitaren behandel ik altijd zeer netjes, die gaan meestal in betere staat terug.
Laatst gewijzigd door oldgtarz.com; 24 april 2008 om 15:27
Ik ben net begonnen, dus mijn collectie is nog klein:
Gitaren:
Fender USA Telecaster '07
Cort E70-E
Matsukawa baggerspanjaard
Aria Pro II STG-series (weg)
Versterkers:
Fender Blues Jr.
Roland Cube 30x (weg)
Aria rommel (idem)
Pedalen:
Proco RAT II
CryBaby CGB-95
Fender Blender (weg)
Eigenlijk heb ik al aardig wat spul gehad voor die krappe anderhalf jaar dat ik speel![]()
Favorieten/bladwijzers