Mijn nieuwe epiphone les paul.
Serienummer: S9211475
Dus in november 1992 in de samick fabriek gebouwd
Nog 1 van de betere epiphone's uit korea dus
Gekocht voor €250,- dus lijkt mij geen rare prijs![]()
Mijn nieuwe epiphone les paul.
Serienummer: S9211475
Dus in november 1992 in de samick fabriek gebouwd
Nog 1 van de betere epiphone's uit korea dus
Gekocht voor €250,- dus lijkt mij geen rare prijs![]()
epiphone lp std. korea--->squire relic strat --->stagg western--->marshall mg30 dfx.
Mijn ESP Eclipse. Een bijna Les Paul :-)
Laatst gewijzigd door Braindead; 17 maart 2008 om 18:34
" Great minds think alike"
allememachies wat een mooie gitaren!Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren
Fender Standard Strat/Tokai Love Rock-->GT8/TS9-->Hotrod Deluxe
Ibanez Artwood 1000ECE-NT -->Hotrod Deluxe
Tijdje geleden nog eentje erbij gekocht: 1987 Studio Standard
![]()
My Róisín Dubh is my one and only true love
Prachtig, om eerlijk te zijn nog nooit gezien.Oorspronkelijk geplaatst door Agent_Smith
![]()
mooie burst, dat is niet makkelijk.
Ik zoek een Firebird uit '63 of '64
Had niet verwacht dat die knoppen er zo tof op zouden staan.Oorspronkelijk geplaatst door Veekeren
Welke is nou je main axe?
The Guitar Express Podcast! Interviews met Leif de Leeuw, Vedran Mircetic, Arnold van Dongen, Bert Meulendijk...
http://gitaarpodcast.nl/
Die Classic natuurlijkOorspronkelijk geplaatst door Luke-wannabe
![]()
Ik zoek een Firebird uit '63 of '64
IddOorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
Die Classic en de Class 5 spelen allebei even geweldig, de Class 5 klinkt alleen een stukje opener. In principe vind ik dat iets mooier, hij verliest niet aan vetheid, hele dynamische gitaar. Maar bij gigs neem ik liever niet mn Class 5 mee, hij is me iets te waardevol om in een hoekje te zetten in een of ander zaaltje. Mocht ik ooit "grote" optredens gaan geven gaat ie zeker wel mee, het is niet dat ik hem als kunststuk behandel en er niet op wil spelen, maar vooralsnog is het de Classic en de Studio als backup.
@Luke, die knoppen, ik vind ze zelf ook enorm vetWilde op die Class5 sowieso meer chroom hebben, had eerst goudkleurige knoppen maar dit is wat strakker. De Studio heb ik cosmetisch ook aangepast, creme ipv zwart, maar toen pastten de standaard zwarte knoppen ook niet meer. Heb eerst goud geprobeerd, maar ben toch voor chroom gegaan.
Mijn Siamese Tweelingzusjes nog eens...
![]()
Thanx! Zijn er niet zo veel van gemaakt tussen '84 en '87. Het is feitelijk een Std-body met een Studio-hals.Oorspronkelijk geplaatst door Dirkdewaard
My Róisín Dubh is my one and only true love
Favorieten/bladwijzers