Welkom op het GitaarNet.
Discussie gesloten
Pagina 453 van 1214 EersteEerste ... 353403443451452453454455463503553953 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 4.521 t/m 4.530 van 12136
    Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop
    mijn laatste reincarnatie;

lekker boardje, basisbehoeften en 'n leuke pedalswitcher!
    gebruik je'm zonder midi?

en je gebruikt George L's?
    Godin '04 LGX-SA, Tokai '86 Partscaster, S. Cortez CS-240 -> Zoom G3
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3
    Te koop: ...

Senior Member

Thumbs up

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7
    lekker boardje, basisbehoeften en 'n leuke pedalswitcher!
    gebruik je'm zonder midi?

en je gebruikt George L's?
    dank je. inderdaad alle basics bij elkaar, maar werd toch leip van het tapdansen, dus vorige week een musicomlab looper gekocht; erg fijn apparaat, 6 loops en 2 switches, erg transparant en schakelt snel. De midi gebruik ik inderdaad niet; dit setje is het 2e setje voor eenvoudige en kleinschalige optredens. Voor grote en/ of ingewikkelde gigs heb ik een midi-aangestuurd rack enzo..
    pedalboard is inderdaad volledig george'L bekabeld. vanochtend alles vastgezet enzo, ben echt superblij!!

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door qwertyuiop
    dank je. inderdaad alle basics bij elkaar, maar werd toch leip van het tapdansen, dus vorige week een musicomlab looper gekocht; erg fijn apparaat, 6 loops en 2 switches, erg transparant en schakelt snel. De midi gebruik ik inderdaad niet; dit setje is het 2e setje voor eenvoudige en kleinschalige optredens. Voor grote en/ of ingewikkelde gigs heb ik een midi-aangestuurd rack enzo..
    pedalboard is inderdaad volledig george'L bekabeld. vanochtend alles vastgezet enzo, ben echt superblij!!
    hihi, mijn Musicom-rig is nou net mij 'ingewikkelde setup', al dan niet (liefst wel) i.c.m. een 2he of 3he Rackbag (moet ik nog halen, omdat ik twijfel tussen power/replifex/poweramp en power/replifex en losse kleine amp..) met 'n Rocktron Replifex..

je gebruikt je loops dus wel zie ik? voor amp-switching?

lekker, heb je 'n link naar de rest van je (rack-)setup?

ik hoop binnenkort ook weer m'n grote rig te posten, vooralsnog heb ik weer m'n eenvoudige setup weer veranderd:

-EBS Bass IQ
    - OCD
    - TR-2 (/C4 mod)
    - CE-2
    - DD-5 (hi-cut/fx-loop mod)

en 'off-board' een Ernie Ball VP (groot) en RMC Picture Wah
    Boss FZ-5>K's90>Clyde McCoy RI Wah>Maxon SD9>Danelec CTO-1>Arion SCH-1>Zoom CDR-70 / Marshall Blues Breaker mk1>Zoom G3

Senior Member

Smile

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nitefly7

je gebruikt je loops dus wel zie ik? voor amp-switching?

lekker, heb je 'n link naar de rest van je (rack-)setup?
    zal vandaag ff nieuwe foto's van mijn rackje maken en posten. (het rack is ook weer wat veranderd lately...)
    ik gebruik de loops van de musicom zeker! 1 tm/ 6 voor de pedaaltjes, alleen de laatste 2 voor amp-switching inderdaad. een voor kanaalomschakelen van mijn dc-5, en de ander voor het in- en uitschakelen van de eq van de dc-5. die gebruik ik als een soort volume-boost voor de solo's.

heb gisterenavond de eerste gig ermee gedaan; helemaal top!

Senior Member

Smile

dit is m'n rack;

nog niet helemaal klaar;
    - display van G-major is stuk, komt een andere voor
    - pedaaltjes worden nog vervangen; maxon od808, t-rex moller, red snapper en een adrenalinn (denk ik)
    in de racklade zit een grx4 access looper en een burkey six voeding voor de pedalen, looper en sennheiser.

groeten.

Senior Member

Standaard

He! Is dat zo'n 2x12 van Koch? Heb ik altijd een leuk ontwerp gevonden...
    te koop: Orange 2x12 cab (PPC212OB) met 2x Creambacks (G12M-65) speakers. PM mij voor meer info

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kim Wilson
    Nee, het is idd wel aardig compleet. Al zou ik nog wel een paar pedalen kunnen bedenken. Een TS-achtige erbij, een distortion, iets waar ik mijn sustain een beetje mee kan opbeuren (compressortje of zo)... En misschien gaat die DD-6 er nog wel weer vanaf. Ik ben er nog niet van overtuigd dat het echt wat toevoegt. Eerst maar eens een keer ermee optreden.
    Wat staat jou eq trouwens maf, de linker 3 schuifjes staan helemaal op 'cutten'. Dan houd je toch geen bas meer over, zeker met een tele.
    Band: Hot Funk Sundae - Funky Covers

Senior Member

Standaard

Ik denk dat ik er nog wat meer aluminium strips opschroef ter bescherming en het ziet er ook wel mooi uit denk ik.
    Ook moet er nog een hoes o.i.d. komen waar hij makkelijker in te vervoeren valt.
    Iemand nog een suggestie v.w.b. een hoes of tas?
    De Rockbags zijn allemaal te klein.
    Afmetingen zijn ongeveer b 70 x d 37,5 x h 10.

Laatst gewijzigd door Henri H; 16 maart 2008 om 20:09 Reden: grotere foto's

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
    Ik denk dat ik er nog wat meer aluminium strips opschroef ter bescherming en het ziet er ook wel mooi uit denk ik.
    Ook moet er nog een hoes o.i.d. komen waar hij makkelijker in te vervoeren valt.

kleiner formaat keyboardtas !

Senior Member

Standaard

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes

Mooie setup maar als ik er zo naar kijk. Je gebruikt je Marshall switch nog voor de JVM? Je heb een GT-8, waarom niet kanalen swtichen met de GT-8, JVM is een midi versterker? Onze gitarist heeft dezelfde setup en regelt de channel swtich via de GT-8, werkt prima. Win je gelijk wat in hoogte op de padelboard zodat die tas een beetje een minder issue is én minder kans op storingen en het typsiche tapdansen...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Fingers Bekijk bericht
    Ik pakte de gitaar op vanmorgen, en wat bleek. Ik heb er nog steeds geen talent voor. Naast de ochtenderectie zijn er gelukkig NOG meer zekerheden in het leven!
    VIVA FUI IN SILVIS
    SUM DURA OCCISA
    SECURI DUM VIXI TACUI
    MORTUA DULCE CANO

Tags for this Thread

Favorieten/bladwijzers

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten